י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מירוץ נגד הזמן

החסידים חורשים את הארץ והעולם: 6 מיליון שקל ב-36 שעות

בחסידות סערט ויז'ניץ פתחו לפני שעה קלה בקמפיין מצ'ינג, באותה שיטה שעשו חצרות אחרות והצליחו | היעד 6 מיליון שקלים ב-36 שעות

החסידים חורשים את הארץ והעולם: 6 מיליון שקל ב-36 שעות
קמפיין סערט ויז'ניץ

לאחר שבועות ארוכים של היערכות נרחבת, החל היום (רביעי) קמפיין ההתרמה ההמוני 'כנשר', לטובת מוסדות סערט ויז'ניץ בחיפה, כשיעד שהוצב עומד על ששה מיליון ש"ח, שיגויסו בעז"ה במהלך 36 שעות בשיטת ההכפלה, החל מהשעה 12 בצהריים היום (רביעי) ועד למחר (חמישי) בשעה 12 בלילה, אז מקווים בהנהלת המוסדות להכריז, כי עמדו במשימה.

חצר סערט ויז'ניץ ההולכת ומתפתחת דמוגרפית ושוכנת בשכונה צפופה יחסית, הולכת ומתפתחת אל מחוצה לה, תחת הנהגתו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, המנהל את העדה בשלוש השנים האחרונות, מאז הסתלקות אביו האדמו"ר בעל ה'חכמת אליעזר' זצ"ל בכ' תמוז תשע"ה.

החפ"ק במרכז החסידות בחיפה, דקות לפני תחילת המגבית

במהלך שלוש השנים, שופצו והוקמו מוסדות תורה וחינוך חדשים ומרווחים, אך המצב הכלכלי בקופת המוסדות אינו מבשר טובות. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המצב הגיע עד לכדי גירעון עצום ואי שילום משכורות לעובדי המוסדות ולספקי השירותים, במשך כמה חודשים, משראה האדמו"ר מסערט ויז'ניץ כי הגיע מים עד נפש, כינס בחודש האחרון את עסקני החצר ופרש בפניהם את תכניתו לשנים הקרובות, עם רצון עז להצעיד את החצר קדימה בכל עוז, אך כמובן ציין את הצורך להגדיל את המשאבים למען לא יחסר המזג.

על פי בקשתו האישית של האדמו"ר, יצאו כאמור היום ומחר, המוני חסידי סערט ויז'ניץ ליומיים של התרמה המונית מכל החברים, המכרים והידידים הפרושים ברחבי העולם, לזכותם במצוות החזקת המוסדות הקדושים, בהם מתחנכים אלפי תלמידים ותלמידות בתלמודי התורה ובישיבות, מאות אברכי כוללים וכמובן חיי קהילה וחסידות פורחים לתהילה.

כמו בחצרות הקודמות שהרימו קמפיינים מסוג זה, גם כאן התגייסו מספר תומכים וידידים לבית סערט ויז'ניץ מחו"ל, להכפיל את סכומי התרומות כדי לתת מרץ, כוח ועידוד לכל המתרימים והתורמים, להגיע אל היעד הנכסף העומד כאמור על 6 מיליון ₪ עד מחר בחצות הלילה, על פי תנאי המגבית - אם לא יגיעו אל היעד, הרי שהכסף יוחזר לתורמים.

חזית בית המדרש הגדול של החסידות בחיפה

מגבית מצינג סערט ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד