י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בוגד בתוך הבית

טראמפ זועם ודורש מהעיתון לחשוף את זהות כותב המאמר

הסערה הנוכחית בארה"ב. הנשיא טראמפ זועם, לאור מאמר שפרסם בכיר בבית הלבן ב'ניו יורק טיימס', בו הוא מתאר את עצמו, כחלק מקבוצת אנשים ש"עובדים בחריצות כדי לעצור את ההחלטות הגרועות ביותר של הנשיא" | טראמפ דורש להסגיר אותו והדוברת קוראת לו להתפטר

 טראמפ זועם ודורש מהעיתון לחשוף את זהות כותב המאמר
הנשיא טראמפ צילום: pixabay

טראמפ זועם: ה'ניו יורק טיימס' פרסם מאמר של בכיר בבית הלבן, מאמר אנונימי בולט, בו כתב הבכיר בממשל טראמפ כי "הוא חלק מקבוצת אנשים שעובדים בחריצות מבפנים כדי לעצור את ההחלטות הגרועות ביותר של הנשיא". טראמפ דורש מה'טיימס' להסגיר את כותב המאמר.

טראמפ אמר כי זהו מאמר מערכת מלא חרפה, ודוברת הבית הלבן שרה סנדרס קראה לאותו בכיר עלום שם, להתפטר.

טראמפ צייץ מזעם מילה אחת בטוויטר. "בגידה?".

כותב המאמר טען כי הוא חלק מההתנגדות לטראמפ בתוך הממשל, הוא לא מהצד השמאלי, כתב, "אך רבים מאנשי הנשיא טראמפ הבטיחו לעשות ככל יכולתם לשמר את המוסדות הדמוקרטיים שלנו, תוך סיכול הרצונות המוטעים של טראמפ עד שיעזוב את הבית הלבן".

העיתון תיאר את כותב הטור רק כפקיד בכיר בממשל טראמפ.

הכותב הוסיף כי "זה יכול להיות נחמה קרה בעידן הזה, אבל האמריקאים צריכים לדעת שיש בחדר אנשים בוגרים, אנחנו מכירים היטב את המתרחש, ואנחנו מנסים לעשות את מה שנכון גם כשדונלד טראמפ לא עושה נכון".

כזכור, לפני מספר ימים עיתונאי שעבד בבית הלבן פרסם ספר, ובו כתב כי אנשי הנשיא מעלימים מסמכים חשובים מהשולחן שלו, כדי שהוא לא יחתום על דברים שהם מתנגדים לו, דבר שטראמפ הכחיש.

דונלד טראמפ ניו יורק טיימס הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד