י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כְּשֵׁם שֶׁנִּכְנַס לַבְּרִית

שיא בחסידות גור: עשר בריתות ב-50 דקות

ערב ראש השנה בחצר חסידות גור: עשר בריתות על ברכי הרבי תוך פחות משעה | יתכן ונשבר שיא חדש בחסידות של כמות בריתות ברצף ללא הפסקה ביניהן

הרבי מגור בסנדקאות. צילום: ארכיון
הרבי מגור בסנדקאות. צילום: ארכיון

שיא חדש בחסידות גור: הבוקר נערכו עשר בריתות לילידי חסידות גור, בהיכל בית המדרש של החסידות ברחוב ירמיהו בירושלים, כשהאדמו"ר מגור משמש כסנדק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר היה במספר גדול וחריג של בריתות, שנערכו תוך זמן קצר ולא פחות חריג - סך הכל חמישים דקות, החל מהשעה 10:00 ועד 10:50 וזאת ללא הפסקה בין אחת לשנייה.

אחד החסידים אומר ל'בחדרי חרדים', כי זה כמה שנים טובות, שלא היה כדבר הזה, שעשר בריתות נערכו בזו זו, ברצף ללא הפסקה ויתכן כי אף פעם, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיבה שלא נעשתה הפסקה בין הבריתות כמו שנהוג תמיד - כשיש הרבה בריתות, היא בשל כך שמדובר בימים האחרונים של חודש אלול ויש לחץ גדול של אנשים שרוצים להיכנס להתברך, אז ביקשו לחסוך כמה שיותר שלא תופרע קבלת הקהל.

חסידות גור מונה כיום למעלה מ-50,000 נפש בישראל. המוסדות מגייסים למעלה מ-50,000,000$. רק בשנת תשע"ז היו כ-480 חתונות בגור, 2200 לידות. הרבי מגור כובד בלמעלה מ-680 סנדקאות. היום יש 2740 אברכי כוללים, 4050 בחורים בישיבות, ו-6300 ילדים בת"תים.  

חסידות גור בריתות ברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד