י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אדמו"ר נולד

לקראת סוף השנה: רבי חדש בעולם החסידות

עם סיומה של השנה מצטרף לעולם החסידות אדמו"ר נוסף, בתמיכת חותנו המכהן באדמו"רות מזה למעלה משלושים שנה | 'בחדרי חרדים' עם הסיפור שמאחורי ההכתרה

הרבי החדש, רבי נפתלי צבי הלפרין. צילום ארכיון: יעקב פוקס
הרבי החדש, רבי נפתלי צבי הלפרין. צילום ארכיון: יעקב פוקס

בשורה משמחת בחצרות החסידים ערב השנה החדשה: הרה"צ רבי נפתלי צבי הלפרין חתנו של האדמו"ר מטשערנאביל, הוכתר אמש לאדמו"ר מברעזאן.

רבי נפתלי צבי הלפרין, הנו בנו של רבי יצחק המכהן כגאב"ד ראדושמישלא ברמות ג' ונכדו של הגר"א הלפרין זצ"ל מגולדרס גרין בלונדון, כיהן עד כה כרב חסידי טשערנאביל בירושלים.

במעמד שנערך אמש (רביעי) בחדרו של חמיו - הרבי מטשערנאביל, הוא הוכתר לרבי. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשנים האחרונות התגלעו מספר חילוקי דעות בין הרב הלפרין למוסדות החסידות ובתיווכו של הרב יעקב ערבלך, המשמש כמגיד שיעור בישיבה הגדולה של החסידות, הוא הוביל שהרב הלפרין יתמנה לאדמו"ר וכעת בשעה טובה ומוצלחת המינוי יצא לפועל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במעמד ההכתרה אמר לו חמיו האדמו"ר, כי יש לו כוחות גדולים ובידיו להשפיע על חסידיו ולתת להם מלוא חופניים של תורה וחסידות.

בית מדרשו של הרב הלפרין ישכון בשכונת עזרת תורה בירושלים, היכן ששימש רב עד היום, ואילו חסידי טשערנאביל יחפשו לעצמם מקום אחר תחת הנהגת בנו של הרבי הרה"צ רבי אהרן טווערסקי, הבן השלישי של האדמו"ר ונכדו של האדמו"ר מרחמסטריווקא ארה"ב, שישמש כרב הקהילה בירושלים.

טשערנאביל הכתרה חסידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד