י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
איבד שליטה

השוטר קפץ לרכב הדוהר והציל חיים

נהג איבד את הכרתו תוך כדי נהיגה שילדיו מאחור, שוטר קפץ לרכב - בלם והציל את חייהם • רשיונו נשלל עד לבירור מצבו הרפואי

השוטר קפץ לרכב הדוהר והציל חיים
pixabay

"אני לא אשכח את הצרחות של הילדים הקטנים ברכב" – כך תיאר הבוקר שוטר המשרת בבית שמש, מקרה שאירע אמש בדרכו לבית לאחר שסיים משמרת, במהלכו הבחין ברכב הנוסע ללא שליטה לכיוון כיכר תנועה כשנהג הרכב ללא הכרה ובו ילדיו הקטנים.

אמש, בשעות הצהריים, השוטר שסיים את משמרת הבוקר, היה ברכבו הפרטי בדרכו לביתו ברחוב יונה בן אמיתי ברמת בית שמש, כשלפתע הבחין ברכב הנוסע ללא שליטה בכביש כשנהגו ללא הכרה, וכשהוא עולה על מדרכה ועובר לנתיב הנגדי ולאחר מכן ממשיך לדרדר לעבר כיכר תנועה. במקביל שמע השוטר זעקתם של ילדים מתוך הרכב.

בשלב זה השוטר שלא חשב פעמיים, בלם את רכבו הפרטי, רץ לעבר הרכב, הצליח לפתוח את דלת הנהג ולבלום את הרכב באמצעות בלם היד. מיד השוטר דאג להזמין צוות מד"א על מנת לטפל בנהג וכן הוציא את שני הילדים כבני ה-4 מהרכב והרגיע אותם.

נהג הרכב (אביהם של הילדים), קיבל טיפל רפואי, וכן שוטרים נוספים שהגיעו למקום איתרו את אשתו של הנהג והעבירו לידיה את הילדים. היום, נהג הרכב זומן למשטרה להמשך בירור מצבו הרפואי שהביאו לכדי סכנת החיים לו, לילדיו ושאר משתמשי הדרך, ורישיונו נפסל עד לתום הבירור אל מול הגורמים המוסמכים.

כלי רכב איבוד הכרה שלילת רשיון רמת בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד