י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ערב ראש השנה במעצר

בן 50 הגיע לסליחות ונעצר - פגע בבחור

יממה לפני התקדש ראש השנה, נעצר אמש גבר בן 50 מירושלים, בחשד שבמשך שנתיים ביצע מעשים חמורים בן 16, תמורת תשלום | מעצרו התבצע לאחר שגמלה בלבו של הקטין להתלונן במשטרה ולשים קץ לפגיעות

בית כנסת. אילוסטרציה
בית כנסת. אילוסטרציה צילום: יצחק הררי, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בערב ראש השנה, הבחור החליט לפתוח את סגור ליבו ומי שחשוד שפגע בו במשך שנתיים בבית הכנסת תמורת תשלום - נעצר.

גבר כבן 50 תושב ירושלים נעצר בחשד שבמשך כשנתיים ביצע עבירות בנער כבן 16 המתפלל עמו בבית הכנסת.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי החקירה החלה בעקבות תלונתו של הנער, לאחר שגמלה בליבו ההחלטה לספר אודות המתרחש - להוריו עמם הגיע למשטרה, כנגד אדם כבן 50 המתפלל עמו בבית הכנסת, לפיו במשך כשנתיים מאז היותו כבן 14, קבע איתו מפגשים במקומות שונים וביצע בו עבירות חמורות ואסורות - תמורת תשלום.

אמש במוצאי השבת, כאשר הגיע החשוד לבית הכנסת, הזעיקו בני משפחתו של הקטין את השוטרים, שעצרו אותו מיד והוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לעבירות שביצע בקטין בניגוד להלכה ובניגוד לחוק.

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי לפני כשנתיים, יצר החשוד קשר עם הקטין עת שהיו בבית הכנסת, והציע לו עפ"י החשד כסף תמורת מפגש במקום מבודד ונסתר, שם עפ"י החשד ביצע בו עבירות.

לאחר מפגש זה, על פי החשד המשיך החשוד לנצל את בית הכנסת כפלטפורמה, לפגוש את הקטין ולקבוע עמו מפגשים נוספים.

היום (ערב ראש השנה) יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

במשטרה ציינו, כי זהו המקרה השלישי המדווח למשטרה בחודשיים האחרונים, בו בגירים מנצלים את שהייתם בקרבת קטינים בבית כנסת על מנת לבצע בהם את זממם או לאתרם על מנת לקבוע עמם מפגשים, אנחנו מבקשים מההורים לשים לב כל העת לגבי מיקומם של הילדים והנערים ועם מי משוחחים, בייחוד במקומות הומי אדם, ובכל חשד לעבירה לעדכן מיד את המשטרה.

עבירות חמורות פגיעה בקטין בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד