י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעשרת ימי תשובה

הח"כ מ'הליכוד' נכנס לפוניבז' ושקע בלימוד

מחזה לא שגרתי, נצפה הבוקר בהיכל ישיבת פוניבז', שאך לפני ימים ספורים, היה לזירת קרב | אחד מ-120 חברי הכנסת, הגיע אל היכל הישיבה, תפס לו פינה שקטה ושקע בלימוד במשך 3 שעות 

גליק בלימודו בישיבת פוניבז' הבוקר. צילום: באדיבות המצלם
גליק בלימודו בישיבת פוניבז' הבוקר. צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת יהודה גליק מ'הליכוד' הגיע הבוקר (רביעי, צום גדליה) להיכל ישיבת פוניבז', שם למד במשך כשלוש שעות בחברותא. לא בכל יום מגיע חבר כנסת התומך בעלייה להר הבית, ללמוד בספינת הדגל של עולם הישיבות, וכך במשך כמה שעות שקע גליק בלימודו.  

גליק הגיע בצל המהומות שנערכו בחודש אלול בישיבה, בין שני הפלגים ה'שונאים' וה'מחבלים' וישב ללמוד עם ר' עוזי פרקש מהאברכים בישיבה. 

לסובבים, אמר גליק שמעתי שמתקוטטים פה, והופתעתי לראות שרק לומדים פה, ראיתי בתי מדרש מלאים, גם בעזרת נשים וגם בכולל, הכל מלא ולומדים תורה. 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר גליק, "בצהריים יש לי אזכרה לחמי בבני ברק והחלטתי, מה מתאים יותר, לבוא לבני ברק ללמוד קודם, הגעתי לישיבה בשעה 9:00 בבוקר והתחלתי את השנה החדשה בלימוד".

"הופתעתי מאוד שניגש אלי אדם והציג את עצמו בשם עוזי ושאל אותי אם יש לי עם מי ללמוד, משהשבתי שלא, הוא הציע ללמוד איתי חברותא, וכך כמעט שלוש שעות כיביתי טלפונים ופשוט ישבתי ולמדתי". לדבריו, "אין זכר למחלוקת עליה שמעתי ומאוד שמחתי לעשות את זה". 

יהודה גליק ישיבת פוניבז עשרת ימי תשובה לימוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד