י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בגלל 'קול ברמה'

הרשות השניה: מועמדות יהודה אבידן נפסלה

הוועדה לבדיקת מינויים הודיעה היום כי יהודה אבידן, החבר בהנהלת ש"ס לא יוכל לכהן כחבר מועצת הרשות השניה. מכתב שנשלח בנושא הגיע לידי עו"ד מטעם רדיו 'קול ברמה' שהתנגד למינוי בשל שיוכו הפוליטי של אבידן | הסיפור המלא

הרשות השניה: מועמדות יהודה אבידן נפסלה

הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו הודיעה היום כי תפסול את מועמדותו של יהודה אבידן לחברות במועצת הרשות השניה. הפסילה באה בעקבות טענות שהועלו על ידי תחנת הרדיו של 'קול ברמה', בנוגע לשיוכו הפוליטי של אבידן כאיש ש"ס.

על פי מכתב ששלחה ליאת גביש, מנהלת הוועדה לבדיקת מינויים, מועמדותו של אבידן נפסלה כיוון שלא התקבלו כל המסמכים הדרושים לבחינת המועמדות. המכתב נשלח אל עורך הדין שי רובינשטיין, שלפני מספר חודשים הגיש בשם רדיו 'קול ברמה' התנגדות למועמדותו של אבידן בשל שיוכו הפוליטי כאמור.

ההתנגדות של תחנת הרדיו החרדית למינויו של אבידן נבעה בשל היותו חבר בכיר בהנהלת ש"ס, דבר אשר נוגד, כך לדברי 'קול ברמה' את סעיף 9 לחוק הרשות השניה, הקובע כי לא ימונה חבר מועצה אשר חבר בהנהלת מפלגה או מי שעיסוקיו האחרים עלולים ליצור ניגוד עניינים עם תפקידו כחבר המועצה.

על פי מכתב לשר התקשורת ששלח עורך הדין רובינשטיין בשם אנשי התחנה, אבידן מעורב פוליטית בש"ס, שמתנכלת לתחנת הרדיו, ומעורבותו עלולה ליצור ניגוד עניינים עם תפקידו ברשות השניה, שמפקחת על 'קול ברמה'

מטעמו של יהודה אבידן נמסר: "אף אחד לא פסל".

יהודה אבידן קול ברמה הרשות השניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד