י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המשפחה מתחננת

הגיע לזירת התאונה וגילה את גיסו במצב קשה מאוד - הבן ברח

שעות ספורות לאחר התאונה המחרידה בסמוך לבית המדרש של גור בירושלים, מתברר כי מי שהגיע ראשון לזירה, הינו מתנדב מד"א אשר גילה כי גיסו הוא הפצוע המדמם על הכביש | הבן המאורס שהלך עמו נמלט אל תוך בית המדרש כשהוא מוכה הלם  

הגיע לזירת התאונה וגילה את גיסו במצב קשה מאוד - הבן ברח
זירת התאונה צילום: משה אריאלי

משה דוב בן נחמה גישא (40) תושב בית שמש, שהיה בדרך מבית הכנסת לסבתו הקשישה, נפגע אמש (רביעי) מרכב בסמוך לבית המדרש של גור ברחוב ירמיהו בירושלים ונפצע קשה.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי מוישה דוב הלך יחד עם בנו בן ה-19, שהתארס לפני כחודש, ורכב חולף פגע בו. הבן, שנפצע קלות, ראה את אביו מוטל על הכביש ומדמם - נמלט לבית המדרש של גור כשהוא מוכה הלם.

צוות אמבולנס מד"א ממודיעין עילית ששהה באיזור, היה הראשון להגיע לזירת התאונה. אחד מאנשי הצוות היה אברהם פודולסקי, שזיהה מיד כי הפצוע הוא לא אחר מאשר גיסו. לאחר טיפול בשטח פונה הפצוע במצב קשה מורדם ומונשם, כשהוא סובל בין היתר מפגיעת ראש קשה.

לאחר פינוי האב, שמע הגיס שהיה נפגע נוסף, צעיר, שעזב את המקום. ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי לאחר סריקות בבית המדרש גור בסמוך, אותר הפצוע - החתן, שלקה בהלם כשראה את אביו מוטל על הכביש. אף הוא פונה לבית החולים ושוחרר לאחר מספר בדיקות, כשהוא סובל מחבלות קלות בלבד.

מהמידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מצבו של האב אמנם יציב אך קשה מאוד, יש עדיין דימום בראש והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בהדסה עין כרם. בני המשפחה מתחננים בפני ציבור הגולשים: העתירו בתפילה עבור משה דוב בן נחמה גישא, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

רחוב ירמיהו תאונת דרכים הולך רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד