י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זעם בשמאל

אהוד ברק נגד ביבי: "אלשיך משלם מחיר"

שר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, מנצל את ההודעה על אי הארכת כהונת המפכ"ל רוני אלשיך בכדי לתקוף את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו אינו מחבב, בלשון המעטה | הסיפור המלא

אהוד ברק נגד ביבי: "אלשיך משלם מחיר"
פלאש 90

ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר, אהוד ברק, מנצל את ההודעה על אי הארכת כהונת המפכ"ל רוני אלשיך בכדי לתקוף את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו אינו מחבב, בלשון המעטה.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב ברק, "הפור נפל. אלשיך נהג באומץ כשהמליץ להעמיד לדין את ראש הממשלה בשתי עבירות שוחד חמורות - וכעת משלם את המחיר. שום הדחה לא תימנע מהחשוד את דין השופט, או את דין הבוחר.
‏בחלוף הזמן יתנשאו האמת והאינטגריטי של רוני אלשיך, מעל לדמותם הדוהה של הטייחים ומלחכי הפינכה בממשלה ומחוצה לה".

‏גם יו"ר המחנה הציוני הצטרף למתקפה ואמר, "לנתניהו ולכל שרי הליכוד שהקריירה הפוליטית שלהם תלויה בנתניהו, אסור היה להחליט בעניין עתיד המפכ"ל. להחלטה שלהם יש מטרה אחת – להלך אימים על שלטון החוק".

ח"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני הגיבה, "בעולם מתוקן השר הממונה היה מודיע על הארכת כהונת המפכ״ל כדי שלא לשבש את החקירה החשובה, הדרמטית והרגישה בביותר במדינה. בעולם מקולקל ומושחת מושלך המפכ״ל לקראת סיום החקירה כדי שמחליפו יוכל ״ללמוד את החומר״ עד אחרית הימים".


ארדן ואלשיך בימים יפים יותר. צילום: פלאש90

כזכור, השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן נפגש עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, והודיע לו כי החליט שכהונתו כמפכ"ל לא תוארך לתקופת כהונה נוספת וכי היא תסתיים כמתוכנן, בחודש דצמבר, במועד אותו קבעה הממשלה בעת מינויו למפכ"ל.

ארדן הודה למפכ"ל אלשיך על שירותו רב השנים ועתיר ההישגים למען ביטחון המדינה ואזרחיה, וציין כי במהלך כהונת המפכ"ל, משטרת ישראל התעצמה ועברה שינויים ותהליכים חשובים, ששיפרו את תפקודה ואת יכולותיה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד