י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פרסום ראשון > סוף לסאגה

גואטה התחייב ונשיא המועצת הכריע בעד המינוי למנכ"ל 'ברקת'

פרסום ראשון: השר דרעי עלה הערב למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, בשאלת מינויו של ח"כ לשעבר יגאל גואטה לתפקיד מנכ"ל מנהלת בית העלמין ׳ברקת׳, כך נודע ל'בחדרי חרדים' | נשיא המועצת טרם הכריע על זהות המועמד בו יתמוך לראשות עיריית ירושלים

 גואטה התחייב ונשיא המועצת הכריע בעד המינוי למנכ"ל 'ברקת'
חכם שלום כהן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס השר דרעי עלה הערב (חמישי) למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן בעיר העתיקה בשאלת מינויו של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, לתפקיד מנכ"ל מנהלת בית העלמין ׳ברקת׳, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע גם, כי דרעי הביא בפני נשיא המועצת התחייבות של גואטה, לציית לדעת תורה בכל דבר ועניין ולהיות כפוף להוראותיו ולהשקפת התנועה, לאחר מכן, הגר"ש כהן קיבל את ההתחייבות ואישר את המינוי.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי הפגישה עסקה גם בסוגיות המוניציפליות, בעיקר סביב ירושלים ואלעד, וכי נשיא המועצת טרם הכריע על זהות המועמד לראשות עיריית ירושלים בו יביע תמיכתו.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי בש"ס החליטו למנות את גואטה לתפקיד מנכ"ל מנהלת בית העלמין ברקת, זאת לאחר סיום תפקידו של צבי הנדל איש הציונות הדתית.

המינוי קיבל את אישורו וחתימתו של השר דוד אזולאי, ונותרה על השולחן השאלה, האם מנהיג התנועה, ראש הישיבה הגר"ש כהן יעניק את ברכתו למהלך, זאת מאחר וגואטה נאלץ לעזוב את תפקידו כחבר כנסת, בעקבות התבטאויות בעייתיות.

בתגובה לכתב 'בחדרי חרדים', אמר הבוקר דרעי כי המינוי הוא מקצועי בלבד, "זה מינוי מקצועי של משרד הדתות וכך צריך להתייחס אליו" טען.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד