י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
'הממשיך' וחתן שר התורה > צפו

תמיכה מפתיעה: "פרוש חולל מהפכה, לפניו הכל הלך במלחמות"

בעוד 'דגל' ו'שלומי אמונים' מתכתשים סביב המועמדות של ישראל פרוש לקדנציה נוספת, אמש הוא קיבל תמיכה מפתיעה ופומבית. בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי' נראה הגר"ש שטיינמן, בנו של רה"י זצ"ל וחתנו של שר התורה, כשהוא מרעיף שבחים על ראשו של פרוש • צפו בתיעוד 

תמיכה מפתיעה: "פרוש חולל מהפכה, לפניו הכל הלך במלחמות"
שוקי לרר

בלעדי: בעוד שמאחורי הקלעים, מתקיים מו"מ לגיבוש הסכם בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים', סביב סוגיית מועמדותו לקדנציה נוספת של ראש העיר אלעד הנוכחי ישראל פרוש, ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד וידאו יוצא דופן, שבו נראה הגאון רבי שרגא שטיינמן - ראש רשת ישיבות 'אורחות תורה', בנו וממשיך דרכו של ראש הישיבה מרן הגראי"ל זצ"ל וחתנו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כשהוא מפליא בשבחים על פרוש, לדבריו, הוא עשה מהפכה בעיר אלעד, כשלפני כן "הכל התנהל במלחמות".

בדברים שנשא הגר"ש שטיינמן בחנוכת הבית לסמינר 'זלזניק' באלעד, הוא אמר אמש: "אני חושב שאף אחד לא יודע, כל המלחמות, הקשיים שהיו פה בהתחלה, לא יודעים, מלחמות מבית ומחוץ - מלחמות על כל צעד ושעל, וברוך ה', ראש העיר (ישראל פרוש א.ק.) לא פחד משום דבר והתמסר בכל המרץ ובוודאי הבניין הזה כולו שלו, בלי פקפוק".

לדבריו של בנו של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, פרוש לא רק סייע בהקמת הסמינר, "לא רק בסמינר, גם בישיבות ב'תורה ותפארתה' ו'תורת חסד', ישיבות ומוסדות ותלמודי תורה, הכל הלך במלחמות, זו עיר של 'מלומדי מלחמות', הכל הלך במלחמות, אבל ברוך השם, בסוף היצר טוב ניצח".

הגר"ש שטיינמן המשיך לשגר תמיכה פומבית ופרגון לפרוש ואמר: "העיר התהפכה לגמרי, כולם אומרים שפשוט יש מהפכה בעיר הזאת. רואים איידישקיט ברחובות, רואים יהדות, רואים צניעות, רואים כבוד לתורה ורואים כבוד ללומדיה".

כאמור, דבריו של הגר"ש שטיינמן מגיעים על רקע ההתעקשות של 'דגל התורה' שלא לאפשר לפרוש לרוץ לקדנציה נוספת, וכי מתגבש בימים אלו הסכם מקיף הכולל גם את העיר בית שמש, וכפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

כזכור, בעיצומן של ההתכתשויות בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים', פורסם ב'בחדרי חרדים' תיעוד וידיאו, שבו נראה כיצד פרוש מתקבל בכבוד יוצא דופן על ידי מאות תלמידי הישיבה הליטאית באלעד 'תורה בתפארתה'.

רבי שרגא שטיינמן אלעד ישראל פרוש דגל התורה שלומי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד