י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פיגוע דקירה

כבן 40 נדקר ונרצח; המחבל נורה ואושפז

כבן 40 נדקר ונפצע קשה בכניסה לקניון גוש עציון, בהמשך נפטר בבית החולים; המחבל כבן 17 נורה על ידי אנשי כוחות הביטחון ונפצע בינוני

פיגוע הדיקרה
פיגוע הדיקרה צילום: אהרן והב

פיגוע דקירה בקניון בצומת גוש עציון: אדם כבן 40 נדקר על ידי מחבל כבן 16 ונפצע באורח קשה, בהמשך נפטר על שולחן הניתוחים בבית החולים. המחבל נורה על ידי כוחות הביטחון ונוטרל.

מעט לאחר השעה 11:00 (ראשון) דווח על אירוע ביטחוני ב'קניון הרים' בצומת גוש עציון. מחבל כבן 16 תושב איזור חברון, הגיע לקניון צומת הגוש חמוש בסכין. הוא דקר אזרח כבן 40 ופצע אותו באורח קשה. אולם בטרם התמוטט רדף אחד המחבל ואף ירה בו. המחבל נפצע באורח קל עד בינוני.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לפצוע כבן 40 שנדקר, והוא פונה במצב קשה ולא יציב לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נפטר על שולחן הניתוחים.

פראמדיקית מד"א חגלה ארז סיפרה: "הייתי בקניות בקניון כששמעתי צעקות ויריות בסמוך לכניסה. מיד רצתי למקום וראיתי גבר כבן 40 שכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים ודיווחתי למוקד מד"א על האירוע. יחד עם צוותי מד"א וכוח רפואה של צה"ל שהגיעו במהירות למקום המשכנו את הטיפול הרפואי והוא פונה במצב קשה ולא יציב לבי"ח."

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד