י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השטפונות העזים בארה"ב: קורבנות והרס רב

הוריקן פלורנס שתקף את צפון ודרום קרוליינה ממשיך לגבות קורבנות, בהם אם ותינוקה | בתוך כך, שודר רגע מביך של כתב מזג אוויר שמנסה לשדר את עוצמת הרוחות, אך נתפס בשקר 

השטפונות העזים בארה"ב: קורבנות והרס רב
ממראות הסופה בארה"ב צילום: רויטרס

צפון ודרום קרוליינה מתמודדים עם סופה טרופית וכמויות גשם גדולות, עד כה דווח על אחד עשר הרוגים, ביניהם אם ותינוקה, עץ שקרס על הבית מנע מכוחות ההצלה להכנס אליו, הזמן שלקח לפנות את העץ, הביא לטרגדיה של מות האם ובנה.

"גשמים רבים ממשיכים לרדת, והמים עולים לגובה רב", אמר מושל צפון קרוליינה רוי קופר במסיבת עיתונאים, "הנהרות והאגמים ימשיכו לעלות במשך כמה ימים לאחר שהגשם יפסק", הוא הוסיף

"זהו אירוע הוריקן ואחריו אירוע מבול", אמר מושל דרום קוריליינה הנרי מקמאסטר.

כוחות ההצלה חילצו אנשים בסירות ובמסוקים, כבישים רבים נסגרו, והרשויות הזהירו מסיכון של מפולות, סופות טורנדו ושטפונות. בתוך כל זה, הגיע גם רגע מביך של ערוץ מזג אוויר, שדיווח לצופיו על סופה קשה, כשהכתב המדווח נראה מנסה להיאבק ברוח חזקה, וכך הוא גם דווח לצופים בבית, "אני נלחם ומנסה להיאבק ברוחות החזקות". אבל אז נראים שני גברים צועדים בנחת מאחריו בלי שאף רוח מנסה להעיף אותם. צופה בבית שצילם את הדיווח השקרי של הכתב, העלה את התיעוד לטוויטר, והסרטון זכה לכמעט 25 מיליון צפיות, שם צחקו הגולשים על הערוץ, מטעמו של הערוץ נמסר, "הכתב היה עייף אחרי שעות של דיווחים".

בדרום נשארו 120,000 תושבים ללא חשמל, ובצפון נשארו 750,000 תושבים ללא חשמל, הנשיא טראמפ הגיב בחשבון הטוויטר שלו על מקרי המוות, וכתב, "אהדה חמה ועמוקה למשפחות והחברים של הקורבנות, אלוקים יהיה איתם".

הוריקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד