ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר שהתעלפה

מזעזע: תושבי ביתר הואשמו שתקפו נערה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני צעירים בני 19 מביתר עילית, בגין עבירת תקיפה חמורה של נערה תושבת העיר, תוך ניצול מצבה • "ניצלו את היותה במצב של חוסר הכרה" נטען בכתב האישום | הסיפור המלא

מזעזע: תושבי ביתר הואשמו שתקפו נערה
מעצר חשוד צילום: דוברות המשטרה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני צעירים בני 19 מביתר עילית, בגין עבירת תקיפה חמורה של נערה תושבת העיר, תוך ניצול מצבה. אחד מהם הואשם גם בהדחה במהלך החקירה.

כפי שדווח בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', בשבועות האחרונים, בשעות הערב, נפגשו שני תושבי העיר ביתר בני 19 עם נערה מקומית. בשלב מסוים, היא חשה בבחילה וסחרחורת ואמרה לשניים כי היא מרגישה שהיא עומדת להתעלף בעקבות מחלה ממנה היא סובלת, כעבור זמן קצר התעלפה ונפלה על צידה כשעיניה עצומות. שני הנאשמים החלו קוראים בשמה בניסיון להעירה ואף סטרו לה קלות. בשלב מסוים המתלוננת החלה להקיא ואף להחנק, אז היטה אחד מהם את ראשה לצד על מנת שלא תבלע את לשונה.

לאחר שהמתלוננת התעלפה, נמנעו השניים מלהזעיק עזרה רפואית ותחת זאת תקפו את המתלוננת באכזריות רבה בזה אחר זה, בעת שהיא לכודה בתוך גופה, ערה למתרחש ומבלי שיכולה הייתה להגיב בדרך כלשהי, בשל ההפרעה ממנה היא סובלת. על פי כתב האישום, הנאשמים צחקו ביניהם ולאחר זמן מה התעוררה המתלוננת מעלפונה.

אז, אמרו הנאשמים למתלוננת כי דאגו מאוד לשלומה וליוו אותה לביתה. "ניצלו את היותה במצב של חוסר הכרה" נכתב באישום. כמה ימים לאחר מכן, לאחר שהמתלוננת הגישה תלונה במשטרה, שלח לה אחד מהם מסרון בו נכתב: "מצטער על מה שהיה......תבטלי את התלונה נשב כולם ונדבר ונגיע להסדר..", במעשיו אלה ניסה להניע את המתלוננת שתחזור בה מהודעתה, הואשם החשוד.

מעשים חמורים כתב אישום תקיפה חמורה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד