י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
'תמיכת הממשלה'

בקולו הצרוד: נתניהו קורא להצביע אלקין

חודשיים אחרי שהודיע על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, ראש הממשלה תומך באופן מוצהר במועמדותו של זאב אלקין לראשות העיר ירושלים | צפו בסרטון

בקולו הצרוד: נתניהו קורא להצביע אלקין
נתניהו ואלקין בימים טובים יותר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חודשיים אחרי שהודיע על התמודדותו לראשות העיר ירושלים, ראש הממשלה תומך באופן מוצהר במועמדותו של זאב אלקין לראשות העיר ירושלים.

במהלך טקס הרמת כוסית שהתקיימה הערב (ראשון) בהשתתפות שרי הליכוד ופעילים רבים, יחד עם תושבי העיר ירושלים, הוקרן סרטון תמיכה של ראש הממשלה בזאב אלקין לראשות העיר.

בסרטון נשמע  נתניהו אומר בקול צרוד, כי "הגיע הזמן שהשר לענייני ירושלים, זאב אלקין, יהיה ראש העיר ירושלים"

נתניהו הוסיף: "אני מכיר את זאב, אני מכיר את היכולות שלו. אני מכיר את מה שהוא עשה למען ירושלים. אני מכיר את מה שהוא יעשה למען ירושלים. אני חושב שעשינו דברים גדולים בשנים האחרונות".

"אבל יחד זאב בהנהגתך המצויינת ובתמיכת הממשלה אנחנו נעשה דברים כבירים. ולכן, אני מבקש ממכם, הצביעו עבור זאב אלקין", הצהיר נתניהו.

נציין כי תמיכת ראש הממשלה, עדיין לא מקנה לזאב אלקין את ראשות העיר ירושלים, מאחר והוא נדרש להביא בעיקר קהלים חרדים, שרובם המוחלט צפוי לתמוך במועמד החרדי יוסי דייטש.

כזכור, כשבועיים לאחר שהצהיר אלקין על התתמודדותו לראשות העיר, פירסם נתניהו ציוץ ברשת החברתית טוויטר, שהוביל לתגובות על התמיכה השקטה - כעת הגיעה התמיכה הפומבית והחד משמעית באיש הליכוד.

אלקין זאב אלקין השר אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד