י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הגיע הזמן שדברים יצאו החוצה"

אזריה יתראיין הערב לראשונה ויספר את שעבר

החייל שהסעיר את המדינה בעקבות חיסולו של מחבל מנוטרל, גרם להתפטרותו של שר ביטחון, ניהל מאבק ארוך עד לכניסתו לכלא ושחרורו לפני כשלושה חודשים, ידבר הערב לראשונה בשידור טלוויזיוני ולדבריו הוא צפוי לחשוף דברים שהציבור טרם נחשף אליהם

אזריה יתראיין הערב לראשונה ויספר את שעבר
אזריה מול קהל תומכיו ביציאתו מהכלא צילום: הדס פרוש, פלאש 90

'החייל היורה מחברון' אלאור אזריה שהסעיר בשנתיים וחצי האחרונות את המדינה, רימה עונש מאסר על ירי לעבר מחבל מנוטרל ושוחרר, ידבר הערב (שני) לראשונה מאז הפך למפורסם בעל כורחו - בשידור חי ב'ערוץ 20'.

אזריה, יגיע לתכנית 'האולפן הפתוח' בהגשת עורך האקטואליה של הערוץ בועז גולן, ויגולל את שעבר עליו מאותו חג פורים תשע"ו, עת שחיסל את המחבל ועד לרגע זה בו הוא משוחרר - לאחר קיצור עונשו.

מגיש התוכנית בועז גולן, מספר לקראת הראיון, כי בשידור יופיעו גם שני הוריו, אשרה וצ'רלי וכן פרקליטו עורך הדין יורם שפטל, ומבטיח כי החייל מתכוון לספר לראשונה על אירועים שאינם ידועים לאזרחי ישראל.

לקראת השידור החי, אומר אלאור אזריה כי עבר תקופה קשה והוא ידבר על דברים שמעולם לא פורסמו: "תקופה לא קלה. ברוך ה' היא עברה. נגמר. הראש מורם והפנים קדימה. ממשיכים הלאה. תקופה ארוכה וקשה".

"העם לא עזב, לא אותי ולא את המשפחה. תמיד תמך, חיבק ועזר. עם ישראל חי. יש הרבה דברים שאנשים לא יודעים והגיע הזמן שייצאו החוצה", סיכם אזריה.

אלאור אזריה בועז גולן ערוץ 20 החייל היורה מחברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד