י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"נתניהו לא בייביסיטר"

השרה מציגה: "להתייעץ עם רבנים? מגוחך"

בראיון שהעניקה לעיתון 'מעריב', התייחסה השרה גמליאל מ'הליכוד', לשורת נושאים, בהם להתבטאות שלה המקוממת, לפיה "עדיף היה אם לא היו מפלגות דתיות וחרדיות" 

השרה מציגה: "להתייעץ עם רבנים? מגוחך"
כסאו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, אילוסטרציה צילום: יעקב כהן, פלאש 90

השרה לשוויון מגדרי גילה גמליאל מ'הליכוד' מגלה בסוף השבוע שעבר, את פרצופה האנטי חרדי שלה, בראיון גלוי לב טענה גמליאל כי "להתייעץ עם רבנים בעניינים ציבוריים זה דבר מגוחך".

בראיון נרחב שהעניקה השרה לעיתון 'מעריב' היא צוטטה אומרת, "כיום יש יותר ממונים מנבחרים, יש יותר מפלגות סקטוריאליות לשמוע מה הרב אמר, זה מגוחך".

לדברי גמליאל, "אני בעד שיהיו שתי מפלגות גדולות גג שלוש, ובהחלט רוצה לראות חרדיות וחרדים בתוך המפלגה הגדולה. מפלגה סקטוריאלית היא בעייתית בעיני ולא רק לחרדים".

את הדברים אמרה במענה לשאלה, על התבטאות שלה לאחרונה שצוטטה בעיתון 'מעריב', כשהיא אומרת כי עדיף היה אם לא היו מפלגות דתיות וחרדיות, כאשר לטענתה "אסור להפקיר את המערכת הפוליטית, כי מתעוררים בוקר צעיר ועלולים להגיע לסיטואציות מאוד בעייתיות ואצל החרדים יש נטיה לשמרנות יתר שפוגעת בנשים".

גמליאל לצד ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת 'הליכוד'. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

נציין כי השרה גילה גמליאל המכהנת כשרה מטעם 'הליכוד', מנהלת קרב עיקש על הדומיננטיות ועל המשבצת הנשית הבולטת במפלגת השלטון, כאשר מולה ניצבת שרת התרבות והספורט מירי רגב, שהפכה משרד שולי וזוטר למשרד הכי מתוקשר וגורפת בכל רגע נתון כותרות, בכל רשתות התקשורת המובילות, גם אם שליליות.

בו בזמן שרגב זוכה לקירבה מיוחדת אצל ראה"מ ורעייתו, השרה גמליאל מצהירה בראיון ל'מעריב', כי היא לא בקשר אדוק עם נתניהו, לדבריה, "אני לא מטרידה אותו, בכל זאת הוא ראש הממשלה".

גמליאל הסבירה זאת ואמרה, "אני מאוד עניינית ולא מבקשת פגישות. מגייסת את הכספים לבד. הוא מינה אותי כדי שאטפל לבד במשרד. אזעיק את המנכ"ל שלו במקרה חירום אבל לא אותו. הוא לא בייביסיטר של אף שר".

גילה גמליאל רבנים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד