ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עם הכיפה והפאייעס

מול אלפים באצטדיון: הזמר החסידי ריגש. צפו

במשחק שהתקיים אתמול באצטדיון בבוסטון, הופיע הזמר החסידי שלום למר וביצע את השיר המפורסם בארה"ב "God Bless America" | צפו בביצוע ובתגובות הקהל

מול אלפים באצטדיון: הזמר החסידי ריגש. צפו
שלום למר במשחק בייסבול בבוסטון צילום: מתוך הטוויטר

הזמר החסידי הצעיר שלום למר, שהפך בשנה שעברה לכוכב החרדי הכי מפורסם ברחבי מדינות ארה"ב, שר אתמול (ראשון) את השיר האמריקאי המפורסם "אלוקים יברך את אמריקה", במהלך משחק בייסבול שהתקיים בבוסטון.

למר צייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר ההופעה: "תודה לכם בוסטון רד סוקס, על שנתתם לי את ההזדמנות לשיר אצלכם".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שלום למר היה לזמר החסידי הראשון, שחתם חוזה עם ענקית המוזיקה "דקה גולד", חוזה חסר תקדים נחתם לפני מספר חודשים בין הזמר עם החברה הגדולה בעולם למוזיקה, למר סיפר אז כי היה המום. "לא חשבתי שזה אמיתי, חשבתי שזו מתיחה, אבל אמרתי לעצמי, למה לא להחזיר תשובה לאימייל שהם שלחו לי", סיפר.

באדיבות: Yeshiva world news

זמן קצר לאחר הפגישה של הבכיר עם הזמר החסידי, נחתם החוזה, ובו סוכם כי החברה תנהג במלוא ההתחשבות והרגישות בעקרונותיו החרדיים והחסידיים של למר. כל פרט בחוזה, מבחירת שירים, מילים, מקורות מוזיקליים, הכל נעשה בהתאמה אישית כדי לא לפגוע בערכיו הדתיים של הזמר החסידי.

ואכן במשחק שהתקיים אתמול, הופיע למר במרכז האצטדיון, על כר הדשא, כשהוא בלבושו החסידי והצליח לרגש את אלפי הנוכרים שהריעו במחיאות כפיים ושריקות.

לפני כשבועיים הבאנו כאן ב'בחדרי חרדים', תיעוד אחר משלום למר, בו הוא נראה מבצע את ההמנון האמריקאי במשחק שהתקיים בסן פרנסיסקו וגם שם הצליח לרגש את ההמונים.

 

שלום למר בוסטון בייסבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד