י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בין כסה לעשור

ראשי המשק הישראלי הצדיעו לרפואה ושמחה

בציון 14 שנות פעילות של "רפואה ושמחה" למען חולים ומוגבלים הצדיעו לה השבוע ראשי המשק הישראלי

ראשי המשק הישראלי הצדיעו לרפואה ושמחה
אירוע הצדעה לרפואה ושמחה צילום: באדיבות המצלם

בציון 14 שנות פעילות של "רפואה ושמחה" למען חולים ומוגבלים הצדיעו השבוע ראשי המשק הישראלי לפועלה על סיועה ופעילותה למען חולים ומוגבלים בשירותי אמבולנסים הניתנים חינם ובנופשונים לילדים מוגבלים ועל סיוע רב במגוון פעילויות נוספות.

בזה אחר זה מילאו את האולם ראשי המשק הישראלי. רו"ח שמעון הייבלום יו"ר מועצת ידידי "רפואה ושמחה" לצד רו"ח ראובן שיף מבכירי רואי החשבון בישראל, רו"ח איריס שטרק אשר מונתה רק השבוע לתפקיד נשיאת לשכת רואי החשבון בישראל. תא"ל במיל' אבי בניהו, רו"ח מוטי פרידמן יו"ר קבוצת אלקטרה, משה טרי לשעבר יו"ר הרשות לניירות ערך, גיל קלדרון מנכ"ל מנורה מבטחים חיתום, שרגא ברוש נשיא התעשיינים, פרופ' מרדכי שני ואיש העסקים מאיר שני, ערן גריפל יו"ר ובעלי קבוצת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים, איש העסקים נעם לאוטמן יו"ר דלתא, גב' רעיה שטראוס ובעלה התעשיין שמואל בן דרור, שרה ואפרים יונה, פרופ' יוסי גרוס, ועמם עוד כ – 400 מבכירי ומובילי הכלכלה הישראלית.

רו"ח ראובן שיף: " ההישג המשמעותי ביותר עבורי הינו לראות את קהל המוזמנים המגוון מגיע ומצביע ברגליים ומצדיע לפעילות בכל לב. אין ספק כי תמיכה זו היא שנותנת את הכח להמשיך לא רק בתרומות של כסף אלא גם מתוך רוח גבית ועוצמה ציבורית.

פעילויות אלו אשר ביומיום נעשות במקומות שאין כמעט מי שיראה ויידע אלא רק ובעיקר הנעזרים עצמם, חשוב שייראו וייחשפו לקהלים חדשים אשר בתמיכתם נוכל להמשיך ולהתמיד ולפתח את הסיוע לחולים.

רו"ח שמעון הייבלום יו"ר מועצת ידידי "רפואה ושמחה" אומר כי "לדעתי אין מצוה גדולה מזו בערב יום הכיפורים כאשר מתאספים כ"כ הרבה בעלי השפעה מתוך מטרה אחת "לעזור למישהו אחר, לעזור לאחרים ולא מתוך שום אינטרס. אין סנגוריה גדולה מזו בימים חשובים אלו".

יו"ר "רפואה ושמחה" הרב ישראל צישינסקי בנאומו המרכזי באירוע עמד על כך כי אין ספק שעצם העשייה באחדות מכלל גווני הקשת בעם ישראל הינה מטרה נעלה בפני עצמה ובוודאי כאשר המטרה המכוונת היא סיוע לחולי ישראל. באירוע אף הודיע כי "רפואה ושמחה" מתכוונת בזמן הקרוב לפתח את תחום ההתנדבות באופן משמעותי כך שיצורפו בעז"ה אלפי מתנדבים לסיוע לצד נהגי האמבולנסים הקבועים. בסיום דבריו הודה לכל האורחים החשובים והמארחים הנכבדים אשר הזמינו את הקהל הנכבד שהופיע באירוע.

רפואה הצדעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד