ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בתמיכת ה'גדולים'

נפלה ההכרעה ב'דגל': פינדרוס יתמודד באלעד

יצחק פינדרוס הוא המועמד מטעם 'דגל התורה' לראשות העיר אלעד, כעת נותר להמתין ולראות כיצד ינהג ראש העיר המכהן ישראל פרוש, שאביו סגן השר, כבר הבהיר כי בנו רץ לקדנציה נוספת | ל'בחדרי חרדים' נודע כי גדולי התנועה הגרי"ג והגר"ח חתמו על תמיכה בפינדרוס לראשות העיר

נפלה ההכרעה ב'דגל': פינדרוס יתמודד באלעד
יצחק פינדרוס עם יענקי קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

בתום מאבק ממושך, ב'דגל התורה' הגיעו לידי הכרעה: סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס יוצנח לאלעד ויתמודד לראשות העיר אלעד, זאת לאחר שקיבל את ברכתם של גדולי ישראל, שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

פינדרוס המשמש כיום כסגן ראש העיר ירושלים ובעבר כראש העיר ביתר עילית, צפוי להעביר בשעות הקרובות, את כתובת מגוריו לעיר אלעד, כדי לאפשר לו להתמודד לתפקיד.

ההחלטה מגיעה בתום מו"מ ממושך בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים', כאשר האחרונים טוענים כי 'דגל התורה' הפרה את הסיכומים ביניהם בעיר בית שמש ולכן הם אינם מחויבים לקיים את ההסכם באלעד.

בשבוע האחרון ניהלו הצדדים מו"מ נוסף, כאשר על פי ההסכם שניסו לגבש, ישראל פרוש יעזוב את תפקיד ראש העיר, בתמורה להתחייבות לתפקיד בקדנציה הבאה יחד עם ראשות העיר בית שמש.

כזכור, אתמול (שני) דווח 'בחדרי חרדים', כי סגן שר החינוך מאיר פרוש, שיגר מכתב נוסף ליו"ר 'דגל התורה' חה"כ משה גפני, בו הוא טען כי אין ל'דגל' רשות להתמודד לראשות העיר אלעד.

לדבריו, "בשבועות האחרונים, היו חילופי מסרים עם הרב יעקב קנייבסקי שהגיע גם לשלב של החלפת טיוטות, אך לצערינו ביום רביעי האחרון, ד' תשרי בערב שלח לנו הנ"ל 13 שינויים על סעיפים שהיו בידיו וחלקם היו בידיו כשבועיים ולא קיבלנו הערות עליהם למרות שקיבלנו הערות על סעיפים אחרים".

"בשלב זה זיהינו בוודאות שאינכם מוכנים לקיים איתנו את ההסכם בבית שמש", הוסיף פרוש והודיע כי, "על כן אנו חוזרים על הודעתינו שאין לכם רשות להעמיד מועמד לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד