ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקרב בטלז סטון

מעלה הילוך: רביץ העביר כתובת והתברך

סגן ראש עיריית ביתר-עילית יצחק רביץ, העביר היום את כתובת מגוריו לקריית יערים, לקראת התמודדותו בתמיכת גדולי ישראל לראשות המועצה מטעם 'דגל התורה' | הסיפור המלא

רביץ מקבל את ברכת הגר"ח קנייבסקי. באדיבות המצלם
רביץ מקבל את ברכת הגר"ח קנייבסקי. באדיבות המצלם

סגן ראש עיריית ביתר-עילית יצחק רביץ, העביר היום את כתובת מגוריו לקריית יערים, לקראת התמודדותו בתמיכת גדולי ישראל לראשות המועצה.

אחרי שראש המועצה אברהם רוזנטל הודיע כי יתמודד לקדנציה נוספת, העביר בשעות האחרונות סגן ראש עיריית ביתר-עילית יצחק רביץ את כתובת מגוריו לישוב, לקראת התמודדות לראשות המועצה בברכת גדולי ישראל ובתמיכתם של רבני הישוב.

בתיעוד של תעודת הזהות החדשה של רביץ, שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', עולה כי רביץ, עד לא מזמן יו"ר דגל התורה בביתר, העביר את כתובת מגוריו לרחוב הריף 6 בישוב.

מ'דגל התורה' נמסר, "בתום התייעצויות רבות ובברכת המרא דאתרא ורבני הישוב, החליטה תנועת 'דגל התורה' לבחור ברב יצחק רביץ כמועמדה לראשות מועצת קרית יערים".

עוד ציינו בהודעה, כי "הרב יצחק רביץ בנו של הרב אברהם רביץ זצ׳ל ממייסדי תנועת דגל התורה, כיהן כחבר מועצה, וכסגן ראש העיר ביתר עלית בחמש השנים האחרונות, בהצלחה גדולה ורכש ניסיון רב בניהול מוניציפאלי ובקשר עם גורמי השלטון המקומי וקשר עם רבני קהילות ונציגי הציבור בכל רחבי הארץ".

"רבני דגל התורה ונציגי המפלגה הודו לראש המועצה הרב אברהם רוזנטל על שירותו הציבורי רב השנים ושיבחו אותו על כל פועלו למען תושבי הישוב במסירות רבה כל השנים", הדגישו ב'דגל התורה'.

בקריית יערים מעריכים גורמים שונים כי לאור המהלך של רביץ,  ראש המועצה אברהם רוזנטל לא יתמודד מול רביץ ראש בראש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעה האחרונה התקשר יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ליצחק רביץ ואמר לו: "אנחנו מאחוריך".

מנגד, יו"ר המועצה הנוכחי אברהם רוזנטל אמר בראיון ל'קול ברמה' כי הוא קיבל את ברכת והוראת הרבנים להמשיך לעוד קדנציה.

לדבריו, "קיבלתי ברכה והוראה מהרבנים להמשיך. אם יהיה לי כוח אני גם אסיים את הקדנציה. אני לא יודע לשנות את דעתי כל שנייה לכן, לא יודע מאיפה מגיעים הקולות שאני ביקשתי לפרוש".

רוזנטייל ציין, "בריצה הראשונה שלי לא רצתי מטעם 'דגל' בכלל. אני לא יכול להגיד שהם הברי סמכא שלי. הם פרסו את כפם עלי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד