ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עליית מדרגה

רימון המחובר לבלון אותר בעוטף עזה

עליית מדרגה של הטרור בדרום: בלון שהופרח מרצועת עזה נחת בסמוך לכביש 234, כשאליו מחובר רימון נצור שעלול היה להתפוצץ ולגרום לנפגעים | הסיפור המלא

רימון המחובר לבלון אותר בעוטף עזה
רימון נצור שאותר בעוטף עזה מחובר לבלון צילום: דוברות המשטרה

עליית מדרגה של הטרור בדרום: בלון שהופרח מרצועת עזה נחת בסמוך לכביש 234, כשאליו מחובר רימון נצור שעלול היה להתפוצץ ולגרום לנפגעים. 

מתנדבי המשטרה שאיתרו את הבלון והחפץ שמחובר אליו, פעלו לבידוד הזירה ובמקביל הוזעקו כוחות נוספים לסיוע, בשלב זה הטיפול בחפץ החשוד מתבצע על ידי חבלן משטרתי.

כביש 234 נסגר לתנועת כלי רכב והנהגים מופנים לדרכים חלופיות.

הרימון מחובר לבלון עם חוט. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה קוראים לציבור לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו - עפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ ו/או חומרי בערה העלולים לסכן את שלום הציבור. "בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל ולהותיר את הטיפול בחפץ החשוד לשוטרי וחבלני משטרת ישראל", אומרים במשטרה.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול אמר "נוכחנו שטרור בלוני התבערה לא חדל אלא ממשיך ואף עולה מדרגה, עם אמצעי חבלה שנועדו להעצים את עוצמת הפגיעה". לדבריו, "הבלון עם מטען החבלה אותר היום במהלך סיור שגרתי של אנשי הביטחון שלנו בתוך שדה בוטנים. מחר אמורים לקצור את השדה הזה והטרקטור היה יכול לעלות על המטען. הפעם נמנע אסון".

"אני מצפה מקובעי המדיניות שלא לעבור לסדר היום ולא לגלות מדיניות הכלה כלפי הטרור המתעצם על יישובינו. יש להפסיק את הטרור במידיית ולא לאפשר בשום אופן שהאיום מסכן החיים יהפוך לשגרת חיינו. אני מודה לצוות הביטחון של אשכול שאיתר את מטען החבלה בזמן ומנע אסון" אמר ירקוני.

בלוני תבערה טרור עפיפונים רימון רסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד