י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אלימות בערב יום הדין

למרות הלינץ' - גפני מסרב לאבטחה אישית

ביחידה לאבטחת אישית וכן אנשי קצין הכנסת מבקשים להצמיד לח"כ משה גפני, אבטחה צמודה כדי למנוע תקיפות עתידיות, אך כפי שנודע ל'בחדרי חרדים' - ח"כ משה גפני מסרב

למרות הלינץ' - גפני מסרב לאבטחה אישית
צילום: ישראל כהן , קול ברמה

שעה לאחר שהותקף בידי צעירים מהפלג הירושלמי, היחידה לאבטחת אישים, הימ"ר ומשמר הכנסת הוקפצו לביתו של חה"כ גפני. הללו ביקשו להצמיד לחבר הכנסת אבטחה אישית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נציגי המשטרה, היחידה לאבטחת אישית ונציגי משמר הכנסת ביקרו אצל גפני, במטרה לבחון את האפשרויות כדי למגר את התופעה של תקיפות הפלג.

ביחידה לאבטחת אישים וכן אנשי קצין הכנסת, מבקשים להצמיד ליו"ר וועדת הכספים אבטחה צמודה, בכדי למנוע תקיפות עתידיות, אך כפי שנודע ל'בחדרי חרדים' - חה"כ משה גפני מסרב לכך בתוקף.

בנוסף, חה"כ יעקב אשר, תקף הערב (שני) את הפורעים שפגעו בחה"כ גפני וניפצו את שימשת הרכב ואומר כי מדובר בתופעה שאינה מוכרת בציבור החרדי.

לדברי חה"כ יעקב אשר, "מזעזע לראות את אותם מפגינים אלימים שתקפו בערב היום הקדוש את שלוחא דרבנן ח"כ הרב משה גפני בנאצות מבישות ובברוטליות".

אשר ציין כי, "זו תוצאה של חוסר מנהיגות המובילה לשפלות חסרת תקדים שלא היתה מוכרת בצבור החרדי מאז ומעולם".

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס): "כואב לשמוע שבערב יום כיפור, אדם עתיר זכויות לעולם התורה כמו ח"כ משה גפני, הותקף בצורה גסה. אין זו דרכה של תורה. מציע לכל אותם שהיו קשורים בעניין, להתנצל לפני יום הכיפורים. בטחוני שח"כ גפני, ימחל".

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי: "האלימות של חבורת הקיצונים מהפלג הירושלמי הערב נגד יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני, היא מחפירה. אני קורא למשטרת ישראל לעצור באופן מידי את הפורעים ולמצות איתם את הדין".

 

משה גפני הפלג הירושלמי דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד