ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"אנו יורקים על ילדות כי אנו אנשים בריאים" • צפו

כך מתנהלים החיים בבית שמש: ילדה מפוחדת החוששת ללכת לבית הספר בשל אלימות קיצונים חרדים, יריקות על נשים ברחוב, רב נואש המנסה להסביר בדרכי נועם ומושתק בכח • בעקבות הכתבה המזעזעת: הפגנה בבית שמש • הסתה או חילול ה'? • צפו וטקבקו

"אנו יורקים על ילדות  כי אנו אנשים בריאים" • צפו

האלימות בבית שמש שוברת שיאים: בערוץ 2, שודרה בליל שבת כתבתו של שי גל, המציגה את פניה הקיצוניות של בית שמש.

בין היתר מוצגים חרדים היורקים על נשים, ילדה דתית בשם נעמה - החוששת ללכת לבית הספר, רב חרדי המנסה להסביר בדרכי נועם את דרכה של היהדות, אך מושתק על-ידי קיצונים, המגרשים את הכתב מהמקום.

הכתבה כבר עוררה הדים רבים, וקבוצת מחאה התארגנה בפייסבוק.

הקבוצה בפיססבוק קרויה "אלף ישראלים עולים לבית שמש להגן על נעמה הקטנה".

במקביל הוקמה קבוצה נוספת מטעם ארגון 'ישראל חופשית', שקוראת להפגין נגד ההקצנה, ביום שלישי הקרוב, ברחבת העירייה.

אחד מראשי היוזמה, צביקי לוין, כתב: "צפינו בכתבה המחרידה בערוץ 2 על נעמה הילדה הדתייה שממררת בבכי מרוב פחד וחרדה בדרכה הביתה מבית ספר, כי החרדים בעיר יורקים עליה ומתעללים בה, כי אינה מספיק 'צנועה' לדעתם.

"צפינו בחרדים המתראיינים לכתבה וממשיכים לדבוק ב'זכותם' לירוק על נעמה הקטנה, להתעלל בה ולקלל אותה. ראינו אותם נלחמים באלימות על 'זכותם' לאיים, להחרים ולקלל.

לוין הוסיף: "החלטנו לעלות לבית-שמש כדי להגן על נעמה הקטנה ועל מדינת ישראל, כי היום זו היא ומחר - אנחנו. לא נשתוק מול האכזריות, היוהרה, החשיכה, האלימות והסערה האפלה שמתקרבת לאיים עלינו ועל ערכינו".

באשר לתכניותיו, הסביר לוין: "לכשנאסוף 1,000 ישראלים - לא פחות - נעלה כולנו באוטובוסים לבית-שמש כגדוד לוחמי חופש כדי להגן על נעמה הקטנה, כדי להגן על הילדות של בית-שמש כולן, על הנשים שבעיר ועל כבודן, וכן על אזרחיה החילוניים ועל ערכיה של מדינת ישראל.

"במקום בו יורקים על ילדות - יישרפו גם בני אדם". סיים.

ואיפה המנהיגות החרדית?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 202 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד