ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות התקיפה

פרסום ראשון: אבטחה צמודה סביב ח"כ גפני

יממה לאחר לאחר שצעירי ה'פלג הירושלמי' תקפו את חה"כ משה גפני ברכבו סמוך לביתו, ולאחר התייעצות לילית של גורמי אבטחה  - קצין הכנסת החליט להצמיד אבטחה סביב יו"ר 'דגל התורה' " הסיפור המלא

פרסום ראשון: אבטחה צמודה סביב ח"כ גפני
משה גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 

יממה לאחר לאחר התקיפה של צעירי הפלג בחה"כ משה גפני, ולאחר התייעצות לילית של גורמי אבטחה קצין הכנסת החליט להצמיד אבטחה סביב יו"ר 'דגל התורה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מיד לאחר התקיפה, הוקפצו גורמי אבטחה לביתו של חה"כ משה גפני ובעצה אחת של קציני הימ"ר במשטרת ישראל, אנשי משמר הכנסת והיחידה לאבטחת אישים, הוחלט להצמיד אבטחה ליו"ר ועדת הכספים.

אמש, לפנות בוקר, הגיעו אנשי המז"פ ולקחו תביעות אצבע מרכבו של יו"ר ועדת הכספים ואף ביצעו מעצר של חשוד במעורבות בתקיפה.

בתוך כך, במערכת הפוליטית מגנים את התקיפה, בדקות האחרונות שוחח נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עם חה"כ גפני ואמר כי הוא הצטער צער רב לשמע המקרה. ״רציתי לעודד את רוחך ולברך בגמר טוב במיוחד לאחר ההתרחשות המצערת והמקוממת שנקלעת אליה. אלימות שכזו לא תעלה על הדעת ולא משנה איזה מאבק היא משרתת".

גם יו"ר ש"ס השר דרעי, שעבר חוויה דומה לפני כשבועיים, כשתמונתו נשרפה בידי מפגינים בדרום תל אביב, התקשר ליו"ר ועדת הכספים וחיזקו בעקבות התקיפה.

יו"ר הכנסת חה"כ יולי אדלשטיין שוחח גם הוא עם חה"כ גפני, בתום השיחה מסר אדלשטיין, ״שוחחתי הבוקר עם חבר הכנסת גפני ודרשתי בשלומו. אני מזכיר לפורעים שניפצו את חלונות רכבו".

אדלשטיין הוסיף, "ובעוד כמה שעות יגידו בכוונה עצומה "אשמנו, בגדנו": על עבירות שבין אדם לחברו יום הכיפורים לא מכפר. זו לא הדרך להשיג שום מטרה, וזו לא הדרך לנהל ויכוח. גמר חתימה טובה".

עמיתו, סגן שר הבריאות חה״כ יעקב ליצמן, התקשר אף הוא בשעה האחרונה לח״כ משה גפני ו"ביקש לחזק את ידיו נוכח התקיפה האלימה והחמורה אמש".

גפני משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד