ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לקראת העצרת

השר התבכיין: לא קיבלתי ויזה לארה"ב

שר החוץ הפלסטיני טוען, "אבו מאזן ואני לא קיבלנו עדיין ויזה לארצות הברית, כדי להשתתף באסיפה הכללית של עצרת האו"ם בניו יורק" 

השר התבכיין: לא קיבלתי ויזה לארה"ב
יונתן זינדל, פלאש 90

‏שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלכי התבכיין היום ואמר, כי "אבו מאזן ואני לא קיבלנו עדיין ויזה לארצות הברית, כדי להשתתף באסיפה הכללית של עצרת האו"ם בניו יורק". כך דיווח הכתב לענייני ערבים של 'קול ישראל' - שמעון ארן.

עם זאת, בשעה האחרונה אלמאלכי עדכן בריאיון  לרדיו "קול פלסטין", ואמר "אבו מאזן ואני קיבלנו אשרות כניסה היום לתקופה של שלוש שנים, אך הן מוגבלות לפעילות רשמית בלבד".

בתוך כך, ‏שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, התייחס בחשבון הטוויטר לגבי הפלסטינים, וכתב "הוועדה לענייני אסירים פלסטינים אישרה כי משפחתו של רוצח ארי פולד זכאית לקבל משכורת חודשית עקב מאסרו, הנוהג הזה לא מוצדק וחייב להיפסק אם יש תקווה לשלום".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הממשל האמריקאי החליט לקצץ יותר מ-200 מיליון דולרים מכספי הסיוע שיועדו לפלסטינים, בנוסף קוצצו עוד מיליונים רבים שהיו מיועדים לבתי חולים במזרח ירושלים, טראמפ מקצץ ללא הפסקה בחודשים האחרונים מכספי הסיוע לפלסטינים, לטענת ארה"ב, הכסף מגיע למשפחות של טרוריסטים, וזה מעודד עוד צעירים לבצע פיגועים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד