י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אלקין משתלט"

ליברמן: 'ליאון חבר שלי, לא מתערב בבחירות'

הקרב מתלהט בין השר לעניני ירושלים שמתמודד לראשות העיר, זאב אלקין ושר הבטחון אביגדור ליברמן שמגיב במילים קשות לטענות שהטיח בו | הסיפור המלא

ליברמן: 'ליאון חבר שלי, לא מתערב בבחירות'
פלאש 90

על רקע חילופי המהומות בין הצדדים השונים בבחירות המוניציפליות בירושלים, הקרב מתלהט בין השר לעניני ירושלים שמתמודד לראשות העיר, זאב אלקין ושר הבטחון אביגדור ליברמן שמגיב במילים קשות לטענות שהטיח בו הראשון.

בעקבות הראיונות של אלקין בתקשורת, יצאה הודעה מטעמו של ליברמן, "ישראל ביתנו מתמקדת בבחירות בירושלים בקידום רשימת הצעירים שלה, 'ירושלים ביתנו', המתמודדת בפעם הראשונה למועצת העיר. האשמותיו חסרות השחר של השר לענייני אופורטיוניזם, זאב אלקין, מצביעות אך ורק על מצוקה אישית ועל אובדן עשתונות", טענו.

בהודעה החריפה ציינו, "עצם העובדה שהשר אלקין, שמעולם לא התעניין בנושאים מוניציפליים ושאינו תושב ירושלים אלא תושב כפר אלדד, החליט ברגע האחרון להתמודד לראשות העיר, בעצה אחת ובתמיכתו המלאה של ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, מצביעה על כך שאכן מדובר בניסיון השתלטות של אלקין, יחד עם ברקת, על תנועת הליכוד", האשימו.

בהודעה התייחסו למחלוקת הפנימית בליכוד סביב מועמדותו של אלקין. לטענתם, "החלטת סניף הליכוד בירושלים לרוץ למועצת העיר ברשימה נפרדת, תחת השם 'מחל', ולא לתמוך בשר אלקין לראשות העיר, רק מוכיחה שגם שם סבורים כי מדובר בניסיון השתלטות על תנועת הליכוד ולא בניסיון לקדם את העיר ירושלים".

באשר לטענות על דילים והסכמים שנחתמו, הדגישו בתגובתם, "יו"ר 'ישראל ביתנו', השר אביגדור ליברמן, הבהיר יותר מפעם אחת, שאף שמשה ליאון הוא חבר אישי שלו, הוא אינו מתערב בבחירות לראשות העיר. גם תמיכתן של תנועות ש"ס ו'דגל התורה' במשה ליאון, אינה צריכה להפתיע, שכן מדובר במועמד המוביל".

כזכור, בריאיון שהעניק השר אלקין לאמיר בר שלום בתכנית 'הבוקר הזה' בכאן רשת ב', תקף אלקין את השרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי, שתומכים במוצהר ביריבו משה ליאון, והאשים אותם כי הם מנסים להשתלט על ירושלים באמצעות "בובה".

"במשך חודשים ניסו ליברמן ודרעי להסתיר את המעורבות שלהם, בניסיון להריץ את משה ליאון ולהשתלט על ירושלים. יש כאן בחישה בלתי פוסקת בניסיון לחזור על התרגיל מלפני חמש שנים – לקחת מועמד שאין לו תמיכה בציבור הירושלמי הרחב", טען אלקין.

השר לענייני ירושלים, ציין כי התמיכה בליאון "הפיחה רוח חיים במועמדות שהייתה כמעט מתה". לדבריו, איווט ליברמן ואריה דרעי יעשו הכל כדי למנוע את המועמדות שלו; "אני לא חושב שזה אישי נגדי, אלא בגלל ההבנה שאני היחיד שיכול לנצח את הברית הזאת", אמר אלקין והוסיף כי יש "הרבה כוחות בעיר" שמנהלים איתו משא ומתן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד