י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסון בברוקלין

שרד את השואה, אבל לא את התאונה

קשיש חרדי כבן 90, אשר שרד את השואה והתגורר בברוקלין, נהרג הלילה כאשר חצה את הכביש | לפני כמה שנים נפטרה רעייתו ולפני כמה חודשים נפטרה בתו, עליה אמר קדיש מידי יום

שרד את השואה, אבל לא את התאונה
זירת התאונה בברוקלין צילום: ארגון מתעסקים

ר' ניסן קרקנובסקי ז"ל, בן 90 מרח' פלאטלנדס 6, נפגע על ידי רכב בשדרת ראלף, שברחוב איסט 69 בברוקלין. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו אותו במצב אנוש, הוא הועבר לבית החולים ברוקדייל, אך למרבה הצער הוא נפטר זמן קצר לאחר שהגיע.

הנפטר נפגע מרכב חולף, בעת ששב מתפילת ערבית, הוא נהג ללכת כל יום לבית הכנסת להגיד קדיש על בתו, שנפטרה לפני מספר חודשים, והיתה האחרונה שנשארה בחיים, לאחר פטירת אשתו ובת נוספת לפני שנתיים. כך דווח האתר Yeshiva world news.

ארגון החסד 'מתעסקים', טיפל בגופת ניצול השואה מיד לאחר התאונה, נהג הרכב מסוג יגואר נשאר במקום לאחר הפגיעה, וכי אף אחד לא נעצר על ידי המשטרה, הנפטר לא עבר במעבר חציה, וככל הנראה הנהג הפוגע לא ראה אותו מספיק מוקדם, המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה הקטלנית.

הנפטר ניצול השואה שהה במחנה דכאו הידוע לשמצה, לאחר שהגיע אל המחנה ממחנה עבודה בליטא, הנפטר נאם בשנים האחרונות בכנסים שונים שם סיפר את סיפור חייו במחנות ההשמדה.

יהי זכרו ברוך.

מתנדבי ארגון 'מתעסקים' מטפלים בממצאים בזירת התאונה. צילום: ארגון 'מתעסקים'

תאונה קטלנית ברוקלין ניצול שואה ארגון מתעסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד