י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מימן את כספי הארגון"

ברזיל: נעצר בכיר בארגון הטרור 'חיזבאללה'

אסד אחמד ברקאת, בכיר בחיזבאללה נעצר בברזיל, בסמוך לגבול המשולש של ברזיל ארגנטינה ופרגוואי ביום שישי האחרון • נודע כאחד המממנים המרכזיים של ה'חיזבאללה' והיה חבר בארגון פשיעה "שבט ברקאת"

ברזיל: נעצר בכיר בארגון הטרור 'חיזבאללה'

בכיר בחיזבאללה נעצר בברזיל: אסד אחמד ברקאת, יליד לבנון. ברקאת נעצר סמוך לגבול המשולש של ברזיל ארגנטינה ופרגוואי ביום שישי האחרון.

ברקאת מבוקש על ידי משרד האוצר האמריקאי כאחד ממממני הכספים המרכזיים של ארגון הטרור הלבנוני 'חיזבאללה', והוא חבר בארגון פשע המכונה "שבט ברקאת" - הידוע בקשריו עם 'חיזבאללה'.

ברקאת נעצר בפוז-דה-איגואסו בדרום ברזיל, הגבול המשולש. שמו נקשר לפעילות הטרור של 'חיזבאללה' במשך עשרות שנים, ובמיוחד כמקור המימון של הארגון.

בחודש יולי הוקפאו נכסי "שבט ברקאת" על ידי היחידה למידע פיננסי בארגנטינה. ב-31 באוגוסט הורה השופט הארגנטינאי רובן דריו ריקלמה לעצור את בראקת, הוא היה מבוקש על ידי פראגווי וברזיל.

"אנו עוקבים אחר פעילויות טרור בינלאומית באזור הגבול המשולש במשך כ-20 שנה", אמר שמעון סמואלס, מנהל קשרי החוץ של מרכז שמעון ויזנטל. "אנו מעריכים את המעצר ואת ההסגרה הצפויה של ברקאת לארגנטינה, כסימן לכך ששלוש המדינות יתחילו להוציא את 'חיזבאללה' מאמריקה הלטינית".

חיזבאללה עצור פרגוואי ברזיל ארגנטינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד