י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקצין איים במעצרים

בצהריי החג: אברכי 'הפלג' מחו על העבודות

לאחר שמחאת השבת הסתיימה והוכתרה בהצלחה, הגיעו בחג אחר הצהריים, אברכי 'הפלג הירושלמי' למחות כנגד כריית תוואי הרכבת הקלה של גוש דן, סמוך לעיר התורה והחסידות

בצהריי החג: אברכי 'הפלג' מחו על העבודות
מחאות החרדים הקיצוניים

המחאה נגד עבודות הרכבת הקלה בבני ברק נמשכה גם בחג. מאות אברכים מ'הפלג הירושלמי' בעיר, יצאו בעיצומו של החג - בשעה 16:30 אחר הצהריים, למקום עבודות כריית הרכבת הקלה בציר ז'בוטינסקי ומחו משך שעה ארוכה כנגד חילולי השבת והחג ההמוניים שממשיכים להתנהל במקום.

אחד האברכים שהשתתף במחאה מסר ל'בחדרי חרדים', כי קצין משטרה שעבר במקום איים לעצור את את המשתתפים, אך הציבור לא התייחס לאיומים והמשיכו במחאה הגדולה. הקצין עזב את המקום כשנתקל בחוסר ההתייחסות.

בנוסף, סיפר האברך ל'בחדרי חרדים', כי אחד העובדים יצא לפתע מאתר העבודות, ולשאלת המפגינים מי עובד בתוכו, השיב כי "חלק גדול מהעובדים הינם יהודיים".

האברך הוסיף ואמר ל'בחדרי חרדים', כי הוא מקווה בשם רבבות מתושבי בני ברק, שהמחאה האדירה והמרגשת שהחלה עיריית בני ברק נגד חילולי השבת, במתחם עבודות הרכבת הקלה, תמשיך הלאה במלוא עוזה, ולא תיפול חלילה לידי המקררים את האמבטיה.

כזכור, בשבת האחרונה השתתפו עשרות אלפים מתושבי בני ברק במחאת ענק שארגנה עיריית בני ברק נגד חילולי השבת שמתקיימים במתחם עבודות הרכבת הקלה בבני ברק.

הרכבת הקלה הרכבת הקלה בגוש דן הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד