י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתכונן לבחירות

השר בנט שוקל לבטל הפריימריז בבית היהודי

מתכונן לבחירות: יושב ראש 'הבית היהודי', שר החינוך נפתלי בנט, שוקל לבטל את שיטת הפריימריז שהייתה נהוגה עד כה במפלגת 'הבית היהודי' ולקבוע את הרכב הרשימה על ידי ועדה מסדרת • כל הפרטים

השר בנט שוקל לבטל הפריימריז בבית היהודי
Avi Dishi/Flash90

מתכונן לבחירות: יושב ראש 'הבית היהודי', שר החינוך נפתלי בנט, שוקל לבטל את שיטת הפריימריז שהייתה נהוגה עד כה במפלגת 'הבית היהודי' ולקבוע את הרכב הרשימה על ידי ועדה מסדרת.

על פי הדיווח של 'ידיעות אחרונות', בנט נועד בשבועות האחרונים עם כמה מח"כי סיעתו והעלה לפניהם את האפשרות לביטול שיטת הפריימריז בתנועה הקיימת.

מסתבר: בנט שוקל אפשרות של וועדה מסדרת או לחלופין קיום פריימריז אלקטרוניים - כך שכל מצביעי 'הבית היהודי' יצביעו מביתם וזאת במטרה להוזיל את העלויות וכן לטובת הכנסת צעירים לרשימה.

מטרתו של בנט היא לשנות את התדמית של המפלגה שרוב נציגיה מזוהים כנציגי 'המפד"ל' ולהכניס למפלגה דמויות פחות דתיות ועם זאת גם צעירות. ההכרעה הסופית תתקבל בשבועות הקרובים.
 
בסביבתו של בנט אמרו ל'ידיעות אחרונות' כי הוא אכן מעוניין לבסס ולחזק את התמיכה בו בקרב הציונות הדתית, ובמקביל להרחיב את השורות.

בנוסף, גורמים בסביבתו של השר אישרו כי בשבועות האחרונים התייעץ יו"ר המפלגה עם כל חברי הכנסת במפלגתו כדי לבחון דרכים לגיוון הרשימה. "בנט נחוש להביא קולות חדשים".

נפתלי בנט הבית היהודי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד