ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
'שלומי אמונים' משיבים:

"למכתב הגר"י סילמן אין תוקף של בוררות"

לאחר שבערב החג נצבעו רחובות העיר אלעד במכתבו של הדיין הגר"י סילמן התומך בפינדרוס - ב'שלומי אמונים' מפריכים את הטענות: "למכתב של הרב סילמן אין תוקף של בוררות" • ''הגר"י סילמן לא מודע לכך שגפני לא היה מוכן לחתום בפני פרוש על הסכם מתוקן" • בלעדי ל'בחדרי'

"למכתב הגר"י סילמן אין תוקף של בוררות"
צילום: ביקור חולים וחג: הגרב"מ הגיע לסוכת גיסו המשגיח

לאחר שבערב החג נצבעו רחובות העיר אלעד במכתבו של הדיין הגר"י סילמן שהודיע על מינויו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד - ב'שלומי אמונים' מפריכים את הטענות ומשיבים אש ל'דגל': "גפני סירב לחתום על הסכם מתוקן".

ברחובות העיר נתלו מודעות במטרה להנמיך את הלהבות בתוך המפלגה - כדי לתמרן בין מתנגדי פינדרוס שסירבו לקבל את מועמדותו כמועמד 'מוצנח'.

במודעות נכתב בין היתר כי "לאחר שנעשו ניסיונות רבים להגיע להסכם שבו ירוץ ר"ע מוסכם מטעם 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' ועד עתה לא עלה בידינו, נכנסתי לבתי גדו"י והצגתי את הדברים. לאחר שמיעת הדברים המליצו למפלגת 'דגל התורה' לתמוך בפינדרוס לראשות העיר".

אלא שבכיר ב'שלומי אמונים', משיב אש לאותו מכתב שמתפרסם ומגיב בשיחה עם 'בחדרי חרדים' על המכתב שהופץ ומגולל את השתלשלות העניינים.

"בי"ט תמוז קיבל הגר"י סילמן חוות דעת הלכתית מהדיין הגרמ"א אייזנשטיין, לפיה יש הפרת הסכם מצד 'דגל התורה', ו'שלומי אמונים' יכולה להריץ מועמד לראשות העיר אלעד''. לדברי הבכיר, עד עכשיו ''לא קיבלנו כל התייחסות''.

''יתירה מכך'' הוא מנמק, ''הגר"י סילמן לא מודע לכך שגפני לא היה מוכן לחתום בפני פרוש על הסכם מתוקן, שהתחייב עקב שיבוש ההסכם שנעשה על ידי דגל התורה''.

לדבריו, ''ב'שלומי אמונים' מתעקשים על כך שמקלב אמר לפרוש ב-ט"ז באייר, ושגפני טוען שאינו זוכר שחתם על כך". הוא הוסיף: "אולי יש זיוף בהסכם של בית שמש", ויש עדים על כך". 

עוד אומר הבכיר, כי ''במהלך של חודש, בתאריכים ה' אלול בי' אלול, י"ז אלול, י"ט אלול, כ"ב אלול ובז' תשרי, סך הכל שש פעמים, פנה פרוש לגפני וביקש ממנו בוררות, גפני התחמק עד היום. אי אפשר להתחמק מבוררות ולעשות מהלכים חד צדדיים''.

לסיום הוא אומר כי ''ביום רביעי ד' אלול הודיע הדיין הגר"י סילמן לאחר שהגר"ש בעדני עלה למעונם של גדו"י בדבר המינוי, כי הוא מבין  שהוא אינו יכול להיות בורר מצד שלומי אמונים, כך שהמכתב שפורסם בשמו, אין לו תוקף של בוררות''.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד