י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיקים יישללו - פרסום ראשון

הקרב בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' מגיע לביתר

הקרב בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' מגיע גם לביתר-עילית: בעקבות הסירוב של 'דגל' לקבל את מועמדתו של פרוש באלעד, תיק התכנון ובנייה יילקח מידם בעיריית ביתר

הקרב בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' מגיע לביתר
מאיר רובינשטיין צילום: דוד כהן, פלאש 90


פרסום ראשון: הקרב בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' מגיע גם לביתר-עילית. לאחר שדגל סירבו לקבל את מועמדתו של פרוש באלעד, תיק התכנון ובנייה יילקח מידם בעיריית ביתר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשלומי אמונים מסרבים להעניק ל'דגל התורה' בעיר את שני התפקידים שהחזיקו בהם עד כה (סגן בשכר ומחזיק תיק התכנון ובנייה), בטענה כי תפקיד נוסף הגיע לידם רק בעקבות הסיכום באלעד בבחירות החולפות.

בדגל מנגד, דורשים לשמר את המצב הקיים ולקבל בתמורה לתמיכה במאיר רובינשטיין והצטרפות לקואליציה, את שני התפקידים הבכירים שהחזיקו בהם עד כה: סגן ראש עיר בשכר ומחזיק תיק התכנון ובנייה.

ב'שלומי אמונים' מציגים את העבודות אחרת. לטענתם, התפקיד הנוסף, שלא היה אמור להגיע לידי 'דגל התורה' בשל גודל הסיעה המקומית, התקבל ללא סיכום מוקדם בהסכם הקואליציוני, רק בעקבות תמיכתם במועמד 'שלומי אמונים' בעיר אלעד, דבר שכעת לא קורה.

נציין כי הסיכוי להריץ מועמד נגד ראש העיר המכהן הוא אפסי, מאחר ובש"ס הודיעו רשמית על תמיכה ברובינשטיין, ורק בסוף השבוע נחתם מכתב הברכה על ידי נשיא המועצת הגר"ש כהן.

מפלגת 'דגל התורה' בעיר ביתר עילית מונה כיום שני נציגים בתוך הרשימה המשותפת, וכעת לאחר הפיצול ברשימה, מעריכים כי היא תשמור על כוחה כשבראש הרשימה יוצב היו"ר הנכנס, דודי זלץ.

לא ברור עדיין כיצד יגיבו דגל התורה לאיומים משלומי אמונים, שם מסרבים להעניק להם את התפקידים הבכירים, במיוחד כאשר האקדח שלהם בעיר ביתר - ריק מכדורים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד