ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הקרב באלעד

גפני ופינדרוס דרשו: 'צריך לכבד ההסכם'; מושיטים יד לשלום

מבחן דגל: לראשונה מאז החל הקרב על ראשות העיר אלעד, נפגשו היום נציגי הקהילות בעיר עם מועמד דגל התורה שהגיע מירושלים - יצחק פינדרוס

גפני ופינדרוס דרשו: 'צריך לכבד ההסכם'; מושיטים יד לשלום


מבחן דגל: לראשונה מאז החל הקרב על ראשות העיר אלעד, נפגשו היום נציגי הקהילות בעיר עם מועמד דגל התורה שהגיע מירושלים - יצחק פינדרוס.

בכינוס בחירות בו השתתפו חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב יחד עם מנהל המחלקה המוניציפלית, בירכו חברי הכנסת את בואו של פינדרוס לעיר אלעד.

"ליווינו את הרב פינדרוס בהיותו ראש עיר בביתר, אהבה שרחש לו מרן הרב אלישיב זצ"ל זה לא לתאר, הרב אלישיב לא היה איש של רגשות הוא דיבר עליו שהוא העלה את ביתר על דרך המלך", אמר גפני לתושבים.

"תושבי אלעד זוכים שפינדרוס הסכים לבוא לכאן ולנהל את העיר בחמש שנים הקרובות לאחר הבחירות בעזרת ה", הוסיף בנאומו.

גפני התייחס למלחמות הפנימיות ואמר, "אנחנו מושיטים יד לשלום. הקדנציה האחרונה הייתה קדנציה טובה, לא הכי טובה - אבל היא הייתה טובה".

יו"ר דגל התורה הצהיר, "אנחנו לא רוצים מחלוקת. יש הסכם וזה פשוט ולא מסובך. בקדנציה הזו היה ראש העיר אחד ובקדנציה הבאה צריך להיות ראש עיר אחד, זה צריך להיות בשיתוף פעולה זה לא צריך להיות במחלוקת".

גפני הוסיף ותקף את בכירי שלומי אמונים, "אי אפשר לבוא ולומר שכחנו, השתנה, נעשה דברים אחרים - אלו דברים שהם ברורים לחלוטין, יש הסכם שבחיים הציבוריים שלנו, כולנו מורכבים מחלקים שונים. במקום שהיה הסכם וכיבדו אותו היה שקט".

"אנחנו לא משנים דבר. זה חלק ממהלך שאנחנו משנים. לא רק באלעד, אלא בכל המקומות. לפעמים זה טוב ולפעמים לא, אבל יש הסכם", טען גפני.

גפני התייחס לראשונה לבחירות בירושלים ורמז על תמיכה בליאון אך לא אמר זאת במפורש כשלדבריו, "אני לא יודע מה יהיה עכשיו בירושלים, או שיכבדו אותנו או שלא".

יצחק פינדרוס, שהעביר את כתובתו לעיר אלעד בסוף השבוע החולף אמר, "כשדרשו ממני לבוא לכאן (אלעד) לא שאלתי למה, לא שאלתי איך ולא שאלתי אם זה אפשרי ואם זה מציאותי".

פינדרוס חשף בפני הנוכחים, "ניסיתי לבקש אולי לוותר על השליחות ואמרו לי 'לא מוותרים לך על השליחות - אתה מגיע' מהכוח הזה הגעתי לכאן, לתת לכם ולהיות יחד אתכם".

פינדרוס הוסיף ואמר בנאומו הראשון בפני תושבי אלעד, כי צריך לקיים את המערכת הבחירות בדרך של שלום ודרך של 'בני תורה', כך יקרה גם במערכת הזו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד