י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חילוקי דעות, איומים וסימני שאלה

פרסום ראשון: דיל 'דגל' - 'ש"ס' לקראת פיצוץ. ההסכמים נפתחים

הדיל בין ש"ס ל'דגל' על רכסים וטלז סטון, נמצא לעת עתה לקראת פיצוץ | חילוקי דעות ברכסים, איום בטלז סטון וסימני שאלה באלעד | כל הפרטים בפרסום ראשון

פרסום ראשון: דיל 'דגל' - 'ש"ס' לקראת פיצוץ. ההסכמים נפתחים
יעקב כהן

הקרב על ראשות המועצה הצפונית, הופכת לקרב לוהט בשעות האחרונות, לקראת סגירת הרשימות, רבני היישוב מסרבים לקבל את מועמדותו של דן כהן ובש"ס מאיימים בתגובה לא לתמוך במועמדותו של יצחק רביץ בטלז סטון.

ל"בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים מנהלים בש"ס מו"מ קדחתני עם רבני הישוב רכסים, שנכון לשעה זו מתנגדים נחרצות לקבל את מועמדותו של דן כהן, שנתמך על ידי ש"ס לראשות המועצה.

את המו"מ מנהל חה"כ ינון אזולאי, הממונה על רכסים, מטעם הוועדה המוניציפלית של ש"ס, כאשר מולו ניצבים רבני 'דגל' ביישוב, הרב יוסף ברנדייס, הרב יצחק שכטר, הרב מרדכי חייקין, הרב יעקב שמואלי והרב צבי סתיו.

ראשית המחלוקת הינה סביב הסכם שנחתם בין סיעת ש"ס, לסיעת 'דגל התורה' בבחירות בשנת תשע"ד, לפיו, המועמד לראשות המועצה חייב להיות מוסכם על 'דגל התורה' כדי להגיש מועמדות.

אלא של'בחדרי חרדים' נודע, כי רבני היישוב מתנגדים נכון לשעה זו, למועמדותו של דן כהן, שכיהן בעבר כראש המועצה ומציעים כתחלופה את אברהם כהן, המשמש כיו"ר המועצה הדתית ביישוב וכן את מוטי ויזגן, המשמש כמנהל ישיבת רכסים.

בש"ס מנסים בקדחתנות לרכך את עמדת הרבנים ומצהירים בפני 'דגל' הארצית, כי באם לא יהיו הסכמות ברכסים הרי שש"ס לא תתמוך במועמד 'דגל התורה' בטלזסטון יצחק רביץ.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי באם לא יגיעו לסיכומים עד למחר בשעה 20:00, צפוי יצחק רביץ להגיש מועמדות לראשות המועצה ברכסים ולהתמודד על פי הוראת הנהלת 'דגל התורה'.

נציין כי 'בחדרי חרדים' חשף, כי היישוב רכסים הוא חלק מהסיכום בין ש"ס ל'דגל התורה' הארצית, שבמרכזה החליטו ב'דגל' כי יצחק פינדרוס יעתיק את כתבות מגוריו מירושלים לאלעד ויתמודד לראשות העיר.

נכון לשעה זו, בש"ס טרם הודיעו כי יתמכו במועמדותו של פינדרוס לראשות העיר אלעד, באם יגיעו לכדי פיצוץ ברכסים הערכה כי ההשלכות יגיעו גם לעיר אלעד.

ש"ס דגל התורה דיל דן כהן יצחק רביץ יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד