י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסכם השלום שנגוז

שלומי אמונים: נסיון לחדש החרמות ומלחמות

ב'שלומי אמונים' טוענים: המו"מ לאחדות התפוצץ בגלל אבי דיין - לדבריהם: "ניסיון לחדש מלחמות והחרמות בעיר" • מטעמו של פרוש נמסר: "לא יהיה הסכם שכולל החרמה של אישי ציבור"

שלומי אמונים: נסיון לחדש החרמות ומלחמות
אלי סגל

את הלילה האחרון ניצלו בכירי המערכת הפוליטית האלעדית למו"מ ולניסיון נוסף כדי לאחד את הצדדים ולהגיע לסיכום על ריצה משותפת בעיר אלעד, אלא שגם הניסיון האחרון פוצץ בשל התעקשותם של 'שלומי אמונים' לשמור אמונים לחבר המועצה אבי דיין.

ב'שלומי אמונים' אומרים הבוקר (שישי) כי, "ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פעל בימים האחרונים בכל דרך להגיע להבנות ולהסכם אחדות ושלום, על מנת למנוע קרע ומחלוקת בעיר. זאת למרות כל השיגיו והתמיכה הציבורית הרחבה שהוא מקבל מתושבי ורבני העיר".

על פי הודעת הדוברות שפרסמה מפלגת 'שלומי אמונים' נמסר כי "בשלושה הימים האחרונים נכנס לתמונה הגרמ"ה הירש, ר"י סלבודקא והנחה את ראשי 'דגל התורה' להגיע להסכם עם ישראל פרוש".

עוד נאמר בהודעה כי "במסגרת מאמציו של ראש העיר למען השלום, הוא הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוו"ד הלכתית מדיין ת"ח מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני".

לטענת אנשי 'שלומי אמונים' - מה שפוצץ את המגעים שהתנהלו עד לשעות הלילה אמש בסוכתו של שר הפנים דרעי היא דרישה שהועלתה ולפיה יש להכניס סעיפים להסכם כי חבר המועצה אבי דיין שערק מש"ס לא יצטרף לקואליציה.

ב'שלומי אמונים' מכנים את הדרישה כ"הדרת נבחרי ציבור שהלכו אתו לאורך כל הדרך וניסיון לחדש מלחמות והחרמות בעיר".

מטעמו של ישראל פרוש מסרו היום כי "על אף שאיפתו לשלום ולאחדות, מבחינת ישראל פרוש הדרישה שהועלתה היא לא צודקת ולא לגיטימית ולא יהיה הסכם שכולל החרמה של אישי ציבור".

"הכרת הטוב ושמירה על שלום ואחדות בכל המגזרים הוא כלל ברזל" הוסיפו עוד ואמרו כי, "הצלחתו הגדולה של ישראל פרוש באלעד הייתה מבוססת על כך - וכך תישאר".

אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד