י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בלחץ מאלי ישי?

מדוע דרעי ינהל בעצמו את המטה בירושלים?

הישורת האחרונה של מערכת הבחירות המוניציפליות מביאה אתה רגעים נדרים, כמו ההחלטה הזו של יו"ר תנועת ש"ס הארצית - לנהל את מטה הבחירות של הסיעה הירושלמית • אחת ההערכות היא שדרעי חושש מנוכחות מפלגתו של אלי ישי

מדוע דרעי ינהל בעצמו את המטה בירושלים?
דרעי הבוקר צילום: ארי קלמן

הישורת האחרונה של מערכת הבחירות המוניציפליות מביאה אתה רגעים נדרים, כמו ההחלטה הזו של יו"ר תנועת ש"ס הארצית - לנהל את מטה הבחירות של הסיעה הירושלמית.

בש"ס מסרו הערב (מוצ"ש) כי יו״ר ש״ס השר אריה דרעי הודיע לסגן ראש העיר צביקה כהן על כך שהחליט להתמנות ליו״ר מטה הבחירות של ש״ס בירושלים ולרכז את הפעילות בבחירות הקרובות.

על פי הודעת ש"ס, השר דרעי ביטל כבר את כל פגישותיו שתוכננו ליום שלישי הקרוב ויקיים כבר בשלישי מרתון פגישות מהבוקר עד הערב בירושלים עם הנציגים, חברי המועצה וראשי המטות.

סגן ראש העיר צביקה כהן הודה לשר דרעי ואמר: ״אני מודה ליו״ר התנועה הרב אריה דרעי שנתן בנו אמון והחליט להתגייס ולסייע לנו - להביא תוצאה מקסימלית בירושלים. כולנו יחד מגויסים לעשות הכל כדי להביא לתוצאה מרשימה בירושלים״.

נציין כי מערכת הבחירות בירושלים צפויה להיות מהקשות ביותר, מלבד העניין כי לראשונה יתקלו ש"ס המקומית עם סיעתו של אלי ישי בירושלים (מאוחדים) שצוברת תאוצה, מה שיגרום להם לנהל קמפיין מסיבי.

ההערכה היא כי ש"ס, שמחזיקה בחמישה נציגים כיום, תתקשה לשמור על כוחה. על פי הסקרים תזכה המפלגה בין שלוש לארבעה מושבים.

כזכור, ביום חמישי החולף הוגשו הרשימות; כאשר בניגוד להצהרתו של דרעי - סדר הרשימה שונה כאשר בראש הרשימה יעמוד צביקה כהן, אחריו במקום שני חיים כהן, פיני עזרא, אברהם בצלאל ושמואל מרציאנו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד