י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ההסכם נחשף:

ציר ש"ס - שלומי אמונים; דגל מחוץ לתמונה 

הקרב המוניציפלי: עשר שנים לש"ס בבית שמש, 7 וחצי שנים לשלומי אמונים באלעד ורק שנתיים וחצי לדגל התורה באלעד, כך סוכם ב'דיל' שהתפוצץ ברגע האחרון • ההסכם רקם דיל חדש בין ש"ס לשלומי אמונים כשידה של דגל התורה על התחתונה • כל הפרטים בפרסום ראשון

 ציר ש"ס - שלומי אמונים; דגל מחוץ לתמונה 

החלוקה נחשפת: הדיל שהיה אמור להרגיע את המערכת הפוליטית החרדית עם השלכות כלל ארציות במערכת המוניציפלית בפרט והפוליטית בכלל - אומנם התפוצץ, אך פרטיו שנחשפים כאן ב'בחדרי חרדים' לראשונה - עלולים להעיב על הציר הקיים בין 'דגל התורה' לש"ס.


ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך השיחות והמגעים שנמשכו עד לשעות הלילה המאוחרת של יום חמישי החולף - סוכם כי במשך מחצית הקדנציה בעיר אלעד, ראשות העיר תהיה של יצחק פינדרוס כנציג 'דגל התורה' וש"ס, כאשר בעוד שנתיים וחצי - בראשות העיר יעמוד ישראל פרוש, כמו"כ גם בקדנציה שלאחר מכן, סך הכל, 7.5 שנים.


בנוסף נודע ל'בחדרי חרדים', על כך שסוכם כי העיר בית שמש תהיה בידיה של תנועת ש"ס למשך 10 שנים ברצף, כאשר שלומי אמונים לא תתמודד שם למרות ההסכם בינה לבין 'דגל התורה'.


כזכור, ההסכם התפוצץ בשל אי הסכמות בעניינו של חבר המועצה אבי דיין וכי המגעים שהתנהלו בשעות הלילה המאוחרות של יום שישי התנהלו בין נציגי ש"ס ונציגי שלומי אמונים כאשר אנשי דגל התורה אינם בתמונה כלל וכלל.


ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכירים ב'דגל התורה' חששו כי מהלך חד צדדי כזה יהווה פגיעה קשה במעמד המוניציפלי של התנועה, שכן היא שקלה להתמודד בהמשך לראשות העיר בית שמש ואלעד, והסכם זה, נוטל ממנה את הזכות לשנים רבות.


לטענת הבכירים, לא יתכן שש"ס תרוויח 10 שנים בבית שמש, שלומי אמונים - 7.5 שנים באלעד ודגל התורה תקבל רק שנתיים וחצי באלעד. 

בית שמש שלומי אמונים דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד