י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב באלעד

סופית: המו"מ נכשל, פרוש ירוץ עד הסוף

הקרב על העיר אלעד הופך ללוהט, ב'שלומי אמונים' מכריזים על כישלון המשא ומתן הממושך בינם לבין ראשי תנועת ש"ס ומבהירים - "ישראל פרוש יתמודד עד הסוף"

סופית: המו"מ נכשל, פרוש ירוץ עד הסוף
דרעי, פרוש וקריספל צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

הקרב על העיר אלעד הופך ללוהט, ב'שלומי אמונים' מכריזים על כישלון המשא ומתן הממושך בינם לבין ראשי תנועת ש"ס  ומבהירים - "ישראל פרוש יתמודד עד הסוף".

בהודעה שפרסמה 'שלומי אמונים' היום (ראשון) נמסר כי, "אנו מצרים על כך שידינו המושטת לשלום מתוך אחריות ודאגה לאחדות השורות בתוך הציבור החרדי נדחתה פעם אחר פעם".

בסיעה הוסיפו כי, "כפי שנמסר ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פעל בימים האחרונים בכל דרך להגיע להבנות ולהסכם אחדות ושלום, על מנת למנוע קרע ומחלוקת בעיר. זאת למרות כל הישיגיו והתמיכה הציבורית הרחבה שהוא מקבל מתושבי ורבני העיר".

בסיעה טוענים כי במסגרת המאמצים של ישראל פרוש למצוא מתווה מוסכם, הסכים ראש העיר המכהן לוויתורים מפליגים, כשלדבריהם, "הוא (ישראל פרוש א.ק.) הסכים לוויתורים מפליגים למרות חוו"ד הלכתית מדיין ת"ח מובהק, עד כדי וויתור על מחצית הקדנציה לצד השני, תוך הסכמה לרוטציה בכל התפקידים, כולל ממלא מקום, מנכ"ל ותיק תכנון ובניה".

"אך הדרישה למנוע ממנו לבצע סיכומים שהגיע אליהם עם נבחרי ציבור וקהילות שהלכו איתו לאורך כל הדרך, כמו"כ הדרישות החדשות שצצו אמש כדי ליצור דעת קהל שונה עבורם שישראל פרוש לא יישאר באלעד אחרי שנתיים וחצי, לא יהיה ממלא מקום בתקופת הראשות של פינדרוס, מנעו את הסכם השלום" האשימו.

"משכך", הודיעו בשלומי אמונים, כי "ישראל פרוש ממשיך עם ההתמודדות עד הסוף לזכות בקדנציה נוספת באלעד, ואף בעז"ה ינצח. ולא יתקיים מו"מ נוסף בעניין".

מ'דגל התורה' נמסר בעקבות פיצוץ המו"מ, "הצטערנו לקרוא בערב חג שמחת תורה הודעה רצופה באי דיוקים וחצאי אמיתות שגרועים מן השקר, שתכליתה להפר הסכם ברור וחתום - לפיו ישראל פרוש צריך לפרוש מיידית מהתמודדות לראשות עיריית אלעד".

בהודעה הוסיפו, "אנו מאחלים לכל עם ישראל חג שמח ומקווים ששמחת התורה תוביל להתעשתות בקרב כלל הסיעות למען האחדות, למען היושר ולמען התושבים".

"מועמד דגל התורה לראשות העיר אלעד, הרב יצחק פינדרוס קורא לישראל פרוש לכבד את ההסכם, ולא להבעיר את אלעד באש המחלוקת", הדגישו ב'דגל'.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף כי עיקר ההסכם בין שלומי אמונים לתנועת ש"ס, שבסופו של דבר נגנז, כלל את מינוי יצחק פינדרוס לראש העיר אלעד במחצית הקדנציה הראשונה, ולאחריה פרוש ישוב לכהן בקדנציה וחצי שנותרו, כאשר העיר בית שמש תישאר בידי ש"ס במהלך עשר השנים הקרובות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד