ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

משלוח מגשי פירות כשרים

אם עוד לא שמעתם על הטרנד החדש – זה הזמן להכיר

משלוח מגשי פירות כשרים
צילום: יחץ

מגשי פירות חתוכים, לאירוח או כמתנה ששולחים למי שאוהבים. אם אתם מקפידים על כשרות – מגש פירות טומן את האפשרות לאירוח מושלם, בקליק אחד, עם ערכים תזונתיים לצד מתיקות וטעמים עשירים במבחר שאנחנו כאן בארץ ישראל יכולים להתגאות בו. כל הפרטים אודות מגשי פירות כשרים, לאירוח או כמתנה – לפניכם.

מגשי פירות חתוכים – הטרנד הכובד של המאה ה – 21

נהגתם לשלוח זרי פרחים ליקירים בימי חג או במועדים חשובים? אהבתם "לפנק" במארזים ענקיים וכבדים של ממתקים ושוקולדים, עם או בלי קופון לביקור הבא אצל רופא השיניים? לא עוד!

קבלו את הטרנד החם של השנים האחרונות – מגשי פירות חתוכים. מדובר בכל היתרונות – פרוסים לפניכם. הנה כמה שחשוב שתכירו:

  • זה ממש טעים. הפירות המתוקים מעוררי תיאבון, בטעמים מתוקים ועזים. הפירות הארץ-ישראלים שופעי טעמים, בכל עונה. זו הזדמנות להדגיש כי חשוב לבחור בקפידה את החברה שתכין עבורכם כל מגש פירות – מפני שפירות טריים, במשלוח מצונן ואיכותי – הם המפתח להנאה מושלמת ממגש הפירות שלכם
  • זה בריא, ועל כן מתאים לכל אחד. בניגוד למארזי שוקולדים מתוקים ועתירי קלוריות ריקות – כאן אנחנו מדברים על שפע ויטמינים, מינרלים, וערכים תזונתיים נוספים. זו הסיבה המרכזית לכך שמשלוח מגשי פירות הוא מתאים גם ליולדות ואימהות טריות, למחלימים, למי שנמצא בדיאטה או מקפיד על תזונה בריאה ובעצם לכל אחד. אפילו ילדים "סרבנים" שפשוט לא אוהבים לאכול ירקות או פירות – יתקשו להתאפק אל מול ההגשה הססגונית והמזמינה
  • זה נראה נפלא – מגש פירות עמוס כל טוב, המכיל פירות ממגוון סוגים, לעיתים בשילוב פירות יבשים או פינוקים נוספים שבחרתם – והכל מוכן לאכילה. מי יכול לסרב לכזה פינוק?
  • זה קל – לאירוח, לישיבות במשרד או לפינוק אינטימי בשניים – הזמינו בקליק מגש פירות חתוכים, ותקבלו את כל הכיבוד לערב מוכן לאכילה, הישר אל פתח הדלת

מגשי פירות כשרים במשלוח – כל היתרונות מוגשים לכם

מי שמתמחה בחיתוך, סידור, עיצוב ומשלוח של מגשי פירות, לא בהכרח מקפיד על כשרות. מגשי פירות כשרים נחתכים בסביבה נקייה ומתאימה לעבודה עם דברי מאכל, בתנאים היגייניים קפדניים ותוך בידוד הפירות מדברי מאכל אחרים.

מגשי פירות כשרים? רק אצל פרי גנך!

היתרונות הגדולים של פרי גנך בהכנת מגשי פירות כשרים הוא מגוון מגשי הפירות, המאפשר לכל אחד לבחור את מגש הפירות המושלם עבורו על פי התקציב ומספר האנשים הצפויים ליהנות מן הפירות; אנחנו מקבלים שפע פירות טריים בכל בוקר – מה שמבטיח של מגש פירות כשר יוכן קרוב לזמן המשלוח ויגיע אליכם כשהוא טרי, צונן ושופע טעמים; פרי גנך מציע מגוון מגשי פירות, סלסילות פירות ומגשי סושי פירות כשרים, שיתאימו לאירוח, כמתנה או משלוח בהפתעה, או סתם בערב של פינוק ביחד. פרי גנך מספקת משלוח סלסלת פירות בחולון וברחבי הארץ.

הטבת הנחה של 10% למגיעים דרך הכתבה – כנסו לאתר>> פרי גנך מגשי פירות

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד