ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ברא כרעא דאבוה

כך בן 15 הציל את חייו של בן שמונה חודשים

הורים דפקו על דלת ביתו של מתנדב איחוד הצלה, כשבנם הפעוט מכחיל ומאבד את הנשימה | אבל הוא שהה בחו"ל, בנו בן ה-15 התעשת ופעל נכון | האב ששמע על מעשה בנו הגיב ממקום הימצאו: "שמחתי לשמוע שבני נתנאל ביצע את הפעולה בצורה נכונה"

כך בן 15 הציל את חייו של בן שמונה חודשים
תינוק משחק צילום: unsplash

בסמוך לצאת חג שמחת תורה, נשמעו דפיקות על דלת מתנדב 'איחוד הצלה' בעיר בת ים, הרב ניר דורפמן. הורים ובידיהם בנם בן השמונה חודשים, ביקשו עזרה דחופה, כשהוא כחול, עקב גוף זר שנתקע בקנה הנשימה שלו.

אולם הרב דורפמן, שבחייו עובד כמוהל נמצא בימים אלו בשליחות בחו"ל (ברצלונה ורוסיה), על מנת לבצע בריתות. נתנאל בנו של הרב דורפמן, לא התבלבל ולקח את העניינים לידיו.

הוא לקח את התינוק, הפך אותו ותפח בין שכמותיו של התינוק, על מנת לטפל בהוצאת הגוף הזר, במקביל ביקש מהסובבים אותו לעדכן את מוקד 'איחוד הצלה', על מנת שיגיעו מתנדבים לסייע בפעולות מצילות החיים.

על אף שלכוננים שהגיעו למקום, לקח כדקה להגיע למקום, כל שנותר להם הוא להרגיע את ההורים המודאגים ולהמתין לאמבולנס שיפנה את בנם לבית החולים להמשך בדיקות.

כאמור, נתנאל בנו של מתנדב 'איחוד הצלה', ביצע פעולה חשובה ומהירה והיא הפיכת התינוק ותפיחה על גבו על מנת להוציא את הגוף הזר שהיה תקוע בקנה הנשימה שלו.

ניר דורפמן מספר בשיחה מחו"ל: "הערב כששמעתי על סיפור ההצלה התרגשתי מאוד. הנני מתנדב פעיל ברשת המתנדבים של איחוד הצלה ומדי פעם אני מדריך את בני משפחתי בפעולות בסיסיות של הצלת חיים וטיפול במצבי החייאה וחנק. שמחתי לשמוע שבני נתנאל ביצע את הפעולה בצורה נכונה וסייע לתינוק".

איחוד הצלה הצלת חיים חנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד