י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכתב רעיל

נמנע ניסיון להרעיל את הנשיא טראמפ

מכתבים שמוענו לשלושה בכירים בארה"ב - הנשיא, שר ההגנה וקצין חיל הים, הכילו חומר רעיל ומסוכן | הם נמצאים ברשות ה-FBI שחוקר מקורם 

נמנע ניסיון להרעיל את הנשיא טראמפ
צילום: רויטרס

גם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ נשלח מכתב המכיל רעל קטלני 'ריצין', כך דווח הלילה ב-CNN.

המכתב לא הגיע לידי הנשיא, אלא נשאר בבניין הדואר הסמוך לפנטגון, בדומה לשני מכתבים נוספים, שהיו בדרכם למתחם הפנטגון וגם הם נשאו 'ריצין', אחד מהמכתבים מוען אל שר ההגנה האמריקני, ג'יימס מאטיס. המכתב השני נשלח לראש המבצעים בחיל הים האמריקני האדמירל ג'ון ריצ'רדסון.

כזכור, אמש דווח כי הרשויות בפנטגון, מצאו מספר מכתבים שנחשדו כרעל ריצין, כך אמר גורם רשמי בפנטגון לרשת 'פוקס' אתמול (שלישי).

דובר הפנטגון אישר ל'פוקס ניוז' כי שתי חבילות - שהופנו אתמול (שלישי) אל שר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס וקצין בכיר של חיל הים, האדמירל ג'ון ריצ'רדסון - חשודים כמכילים רעל ריצין.

על פי הדיווח, החבילות לא עשו את דרכן אל הפנטגון. הן נשארו בבניין הדואר הסמוך. כך מסר דובר הפנטגון, ה-FBI פתח בחקירה בניסיון להתחקות אחר שולחיו, כעבור מספר שעות, דווח כי מכתב נוסף החשוד כי הכיל את אותה חומר, מוען לנשיא טראמפ, אך גם המכתב הזה עבר בדיקה, ולא יצא מבנין הדואר.

רעל הריצין, נחשב לקטלני כשהוא נמצא כאבקה, לפני כחצי שנה דווח בגרמניה, כי פעילי דאעש ניסו לבצע פיגוע עם רעל מסוג זה.

מהפנטגון נמסר בתגובה רשמית, כי "אנשי הסוכנות להגנה על הפנטגון, זיהו חומר שנחשד כרעל במהלך בדיקת הדואר בבניין הסמוך, שם הדואר עובר סינון, בבניין שמרוחק מהפנטגון, החבילות נלקחו על ידי ה-FBI להמשך בדיקה, ושאר חבילות הדואר שהתקבלו בבניין הסינון אתמול - נמצאות תחת הסגר, ולא מהוות שום איום נגד אף אחד מעובדי הפנטגון".

רעל מכתב ריצין דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד