י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהלומות באלעד • חשיפה

'הפלג' הוא שעומד מאחורי הדרישה לפסול את פינדרוס: "מלחמה"

חשיפת 'בחדרי': 'הפלג הירושלמי' הוא זה שעומד מאחורי הפנייה שהוגשה היום למנהל הבחירות באלעד - בדרישה לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס • אחד מיוזמי התלונה אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "הכרזנו מלחמה על פינדרוס. אסור שאדם כמוהו יהיה ראש עיר באלעד"

פינדרוס על רקע מחאת הפלג הירושלמי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פינדרוס על רקע מחאת הפלג הירושלמי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי': 'הפלג הירושלמי' הוא זה שעומד מאחורי הפנייה שהוגשה היום (רביעי) לאייל כהן, מנהל הבחירות באלעד - בדרישה לפסול את מועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, זאת לאחר שחוקר פרטי בדק וטען שפינדרוס מקיים את מרכז חייו דווקא בעיר ירושלים - ובשל כך ביקש לפסול את מועמדותו. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עוד נודע ל'בחדרי', כי לתלונה שהוגשה נגד פינדרוס צורפו גם עשרות חתימות של מצביעי 'עץ' – באלעד, שמבקשים לפגוע במועמדותו של פינדרוס, זאת בעקבות התבטאויות שלו בעבר נגדם.

"התלונה שהגשנו נגד פינדרוס היא חולייה אחת מיני רבות ממה שאנחנו מתכננים", אומר אחד מיוזמי התלונה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. לדבריו: "אסור שאדם כמו פינדרוס יהיה ראש עיר באלעד", אמר אחד מיוזמי , "הכרזנו מלחמה על פינדרוס".

כזכור, וכפי שפורסם קודם לכן ב'בחדרי חרדים' ונחשף ב'מהדורה המרכזית' ב'קול ברמה' בהגשתו של משה גלסנר, עתירה מיוחדת הוגשה היום לאייל כהן, מנהל הבחירות באלעד - בדרישה לפסול את מועמדותו של פינדרוס לראשות העיר אלעד.

את הפנייה הגיש עו"ד יורם אברהמי בשם תושב העיר בצלאל וייס, שככל הנראה היה אחד מעשרות החותמים על התלונה. מהעתירה עולה כי חוקר פרטי בדק לעומק וגילה, כך לטענתו, שהמועמד לראשות העיר אלעד מקיים את מרכז חייו דווקא בעיר ירושלים - שם משמש במקביל כחבר מועצה וכי עדיין לא התפטר מתפקיד זה.

במכתב כותב עו"ד אברהמי כי "מר פינדרוס אינו יכול להתמודד לראשות העיר אלעד, שכן איננו עונה על הגדרת סעיף 7 א 3 לחוק הבחירות ברשויות מקומיות; ולכן מר פינדרוס אינו תושב העיר וממילא מרכז חייו אינו מצוי בעיר אלעד, כי אם בעיר ירושלים".

בהתאם לכך נקבע במכתב כי "פינדרוס אינו עונה להגדרה של "מקום מגוריו הקבוע", כי אם מקום מגוריו הארעי, ומשכך - אינו יכול להתמודד לתפקיד ראש הרשות המקומית באלעד".

לטענת עורך הדין: "מר פינדרוס משמש כחבר מועצת וסגן ראש העיר ירושלים והוא העתיק את כתובתו כ-40 יום קודם הבחירות לעיר אלעד. דא עקא, במקביל להעתקת כתובתו, לא התפטר מר פינדרוס מתפקידו כסגן ראש העיר ירושלים".

יצחק פינדרוס הפלג אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד