ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הציר החרדי החדש - נקמה בדרעי

בכירי 'אגודה' נועדו עם ישי למען יוסי דייטש

בתגובה לדיל שנרקם בין 'דגל התורה' וש"ס, ב'אגודת ישראל' משיבים עם דיל משלהם, שצפוי לחזק את מועמדותו של יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים, ומציגים שיתוף פעולה עם יריבו המר של אריה דרעי - יו"ר 'יחד' אלי ישי, אחרי שנים של נתק | גם בערים נוספות נרשמו חיבורים דומים

בכירי 'אגודה' נועדו עם ישי למען יוסי דייטש

בתגובה לדיל שנרקם בין 'דגל התורה' וש"ס, ב'אגודת ישראל' משיבים עם דיל משלהם, שצפוי לחזק את מועמדותו של יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים, ומציגים שיתוף פעולה עם יריבו המר של אריה דרעי - יו"ר 'יחד' אלי ישי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי היום (חמישי) התקיים מפגש משותף בין סגן השר יעקב ליצמן, סגן השר מאיר פרוש וכן המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, עם יו"ר יחד אלי ישי, בכדי לדון בקידום מועמדותו של דייטש לראשות העיר ירושלים.

יו"ר 'יחד' - אלי ישי, אמר במהלך הפגישה, כי כפי שהצהיר בעבר בפומבי, הוא ימשיך לתמוך ביוסי דייטש לראשות העיר ירושלים, ואף יסייע בהבאת קהלים נוספים לתמיכה בראש עיר חרדי לבירה.

הציר אמור להעניק מענה לציר דגל התורה וש"ס, שצפויים להכריז רשמית על תמיכה במשה ליאון לראשות העיר, למרות החשש מהפסד צורב.

על פי סקר 'וואלה' שפורסם מוקדם יותר היום מתקשה לצבור תאוצה ברחוב החילוני, דבר שיקשה עליו לנצח בסיבוב הראשון.

הציר של ישי עם אגודת ישראל, צפוי לחזק את מועמדותו של דייטש בירושלים, מאחר וישי קיבל בבחירות האחרונות לכנסת כ-15,000 קולות שהם מצטרפים לכ 35,000 קולות שנמצאים בידי אגודת ישראל בירושלים.

החיבור בין 'אגודה' ו'יחד' בעיר ירושלים, מניב פירות בערים נוספות, בהם גם העיר תל אביב. שם, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', מתמודדים אגודת ישראל ברשימה משותפת עם סיעת 'יחד'.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד