י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרב הספרדי

דיין חשף את ההקצאות שקיבלו הספרדים באלעד

אבי דיין פתח אמש (חמישי) את מטה הבחירות של סיעת 'איחוד קהילות אלעד', וניפץ את הטענות של סיעת ש"ס המקומית כי בקדנציה החולפת בראשות ראש העיר ישראל פרוש לא ניתנו הקצאות לציבור הספרדי בעיר

 דיין חשף את ההקצאות שקיבלו הספרדים באלעד

אבי דיין פתח אמש (חמישי) את מטה הבחירות של סיעת 'איחוד קהילות אלעד', וניפץ את הטענות של סיעת ש"ס המקומית כי בקדנציה החולפת בראשות ראש העיר ישראל פרוש לא ניתנו הקצאות לציבור הספרדי בעיר.

לדברי חבר מועצת העיר אבי דיין, "בתקופה האחרונה מדברים הרבה על נושא ההקצאות, טוענים שהספרדים לא קיבלו. אני רוצה להגיד לכם שאבי דיין עבד בעירייה בחמש שנים האחרונות - עבדתי קשה מאוד, ואני יכול להקריא לכם איזה הקצאות קיבלנו. בסיפורים כולם אלופים להגיד שלא קיבלנו שום דבר".

דיין שלף את המסמך והקריא למשתתפי הכינוס את ההקצאות שניתנו בקדנציה האחרונה, בהם הקצאות לקהילות של הרב אבובטול, הרב אברהם ריבי, הרב ברדה, הרב שקד, הרב ניסים אלעל, הרב יוספוב, הרב ינון מלאכי, הרב שי עובד, הרב הלל חימוב, הקהילה של הרב ניסן, הרב קטלוב והרב עופר הלוי.

דיין סיים את דבריו, "אז תגידו לי בבקשה האם זה לא לעזור לספרדים? אנחנו עבדנו על זה וקיבלנו אחד אחד".

נציין כי מועמדותו של דיין היא מבחן עבור עצמו וכן עבור סיעת ש"ס המקומית, מאחר ודיין היה חלק מהתנועה באלעד, ושבמהלך הקדנציה ערק לסיעה עצמאית, תוך שבש"ס האשימו את פרוש בכך שהוא מפלג את הסיעה המקומית למטרות פוליטיות.

בשבוע החולף היה דיין במרכז פיצוץ המו"מ בין ישראל פרוש ליו"ר ש"ס אריה דרעי, כשהצדדים ביקשו להוציא אל הפועל הסכם רוטציה על ראשות בעיר במסגרתו נציג דגל התורה יצחק פינדרוס יכהן בקדנציה הראשונה ובמחצית השנייה יכהן ישראל פרוש.

אלא שלטענת 'שלומי אמונים', בש"ס דרשו כי אבי דיין לא יהיה חלק מהקואליציה. פרוש סירב לדרישה זו -והמו"מ ביניהם התפוצץ.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד