י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דרמה בתיק

לפני המשפט: פרקליטה של שרה נתניהו פרש

מחר (ראשון) בשעות הצהריים, תתייצב אשת ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו על ספסל הנאשמים בבית משפט השלום בירושלים, לדיון בפני נשיא ביהמ"ש השופט אביטל חן | פרקליטיה עו"ד יעקב וינרוט ועו"ד עמית חדד החליטו לעזוב את התיק

לפני המשפט: פרקליטה של שרה נתניהו פרש
פלאש 90

פרשת המעונות והחמגשיות: מחר (ראשון) בשעות הצהריים, תתייצב אשת ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו על ספסל הנאשמים בבית משפט השלום בירושלים, לדיון בפני נשיא ביהמ"ש השופט אביטל חן.

שרה נתניהו, אשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מואשמת בהשגת מימון משרד ראש הממשלה להזמנת מאות ארוחות שף ממסעדות, בשווי כולל של כ-400 אלף שקל, תוך עקיפה מכוונת של הנהלים שאסרו להזמין ארוחות מוכנות במקביל להעסקת מבשלת במעון.

כל זאת, בסיועו לכאורה, של סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף, תוך הצגת מצג שווא כלפי המשרד כאילו במעון ראש הממשלה לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל לאורך כל התקופה הועסקו במעון מבשלות.

לקראת פתיחת המשפט התנהלו דיונים בין הצדדים על מנת להגיע להסדר טיעון, אולם אלה לא הבשילו. הפרקליטות מצידה דרשה ששרה נתניהו תודה בעובדות כתב האישום נגדה וכן תשיב לקופת המדינה את סכומי הכסף שקיבלה במרמה על פי כתב האישום. נתניהו התעקשה שהיא חפה מפשע ולא הסכימה להודות באישומים.

בעקבות כך החליטו פרקליטיה עו"ד יעקב וינרוט ועו"ד עמית חדד לעזוב את התיק. מי שייצג את שרה נתניהו בדיון הוא עו"ד יוסי כהן ועו"ד ירון קוסטליץ.

ביום שישי נחקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפעם ה-12. על פי הדיווח ב'החדשות', החקירה הוגדרה כחקירת השלמה בתיקי 1000 ו-2000, ועסקה גם בעדות שמסר עד המדינה ניר חפץ. על פי הדיווח, נשאל נתניהו גם בנושאים אחרים בשני התיקים הללו ובחלק שכן עסק בעדות עד המדינה ניר חפץ, עומת ראש הממשלה עם אמירות וציטוטים מתוך העדות.

שרה נתניהו תיק המעונות עזרא סיידוף בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד