י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תמורת 3,000 ש"ח

מועמד לראשות העיר הואשם בשוחד בחירות

מועמד לראשות העיר מעלות תרשיחא הורשע בבית המשפט לאחר שהבטיח לשלם 3,000 ש"ח לאדם שיגייס עבורו 50 מצביעים

מועמד לראשות העיר הואשם בשוחד בחירות
שטרות כסף צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בעכו (בפני כב' השופט וויליאם חמאד) הרשיע היום את שמעון זגורי – מועמד לראשות העיר מעלות תרשיחא לבחירות 2013 וחבר מועצה לשעבר, בגין ביצוע עבירת שחיתות על פי חוק הרשויות המקומיות, זאת לאחר שהציע ונתן שוחד לתושב העיר, על מנת להשפיע עליו ועל בני משפחתו ומכריו להצביע בעדו בבחירות. 

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד שגב אדלר, עולה כי באמצע חודש אוקטובר 2013, נפגש מר זגורי עם כמאל סויטאת - תושב העיר, תוך שסוכם כי מר זגורי ייתן לסויטאת סך של 3000 ש"ח, זאת בתמורה לכך שהוא יצביע עבורו בבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר, וכן ישפיע על 50 מבני משפחתו ומכריו להצביע עבורו.

בהתאם להסכם השוחד, נתן זגורי לסויטאת 1800 ש"ח והבטיח לתת לו 1200 ש"ח נוספים לאחר הבחירות, ולאחר שייווכח כי סויטאת עמד בחלקו בהסכם השוחד. לאחר הבחירות, ומשזגורי סבר כי סויטאת לא עמד בהסכם השוחד, ולא הצביע בעצמו ולא השפיע על אחרים להצביע עבורו בבחירות, דרש זגורי ממנו להחזיר לו את כספי השוחד.

מר זגורי כפר בעובדות כתב האישום וטען, כי הוא שילם את סכום הכסף עבור הפעילות הפוליטית החוקית ולא כשוחד בחירות. 

היום בתום שמיעת פרשת התביעה וההגנה וסיכומי הצדדים, הגיע בית המשפט לכלל מסקנה כי המאשימה הוכיחה למעלה מכל ספק סביר כי הנאשם ביצע את העבירה המיוחסת לו בכתב האישום והורשע.

מעלות תרשיחא שוחד בחירות שמעון זגורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד