י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קידוש ה': החרדי היחיד שהשתתף בכנס העולמי

בין הנוכחים בכנס העולמי - בחור צעיר חרדי שמשך את תשומת לב של הפרופסורים מרחבי העולם • לשאלת פרופ' מאוניברסיטת מילאנו הוא משיב כי שמו הרב יוסי ערבליך, יו"ר למענכם ויועץ רפואי

קידוש ה': החרדי היחיד שהשתתף בכנס העולמי

זהו אחד הכנסים היוקרתיים ביותר בו נוטלים חלק מנתחים ונוירוכירורגים מ-68 מדינות. המארח פרופ' קונסטנטיני מנהל מחלקת נוירוכרוגיית ילדים בבית חולים איכילוב. כנס הארגון העולמי לנוירוכירוגיה לילדים התקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ואירח את גדולי המנתחים בעולם ביניהם ריצ'ארד אלנבוגן מנהל נוירוכירוגיה כללית וילדים בביה"ח בסיאטל.

בין הנוכחים בחור צעיר חרדי מושך את תשומת לב של הפרופסורים מרחבי העולם. בין הרצאה להרצאה הוא מנהל עמם דיאלוג כשווה בין שווים. הם דנים בשיטות ניתוח ייחודיות להסרת גידולים מגזע המוח, ועל יכולותיו המדהימות של מיקרוסקופ מזערי חדשני. לשאלת פרופ' מאוניברסיטת מילאנו הוא משיב כי שמו הרב יוסי ערבליך, יו"ר למענכם ויועץ רפואי. בעולם עוד לא נחשפו לתפקיד הזה שכולו התנדבות וחסד אבל כשהמארח הראשי פרופ' שלומי קונסטנטיני מציג אותו כידען רפואי נחה דעתו של הפרופסור האיטלקי.



המחלקה הרפואית של "למענכם" היא חוד החנית של הפעילות הציבורית בארגון. בראש האגף ניצב כאמור הרב ערבליך, עסקן רואי בעל ותק של למעלה מ-20 שנה, הנהנה מהיכרות אישית עם בכירי מערכת הרפואה בישראל וברבים מבתי החולים הנחשבים בעולם, מנתחים, מנהלי בתי חולים, רופאים.

הוא מכשיר דור חדש של יועצים ובכך נותן מענה למצב בו ישנם כיום אלפי חולים המבקשים לקבל הכוונה ויעוץ, חוות דעת נוספת, או סיוע במאבק בבירוקרטיה, אך בזירה פועלים יועצים רפואיים שאינם מחוברים מספיק או אינם בעלי ידע מספק ואלו שכן מחוברים הם מעטים ואינם מסוגלים לעמוד בקצב הפניות.

לכן, "למענכם" החליטה להכשיר את דור היועצים הבא ומקימה מאגר של יועצים שיכולו לתת מענה מקצועי ויידעו להכווין את החולים, ובני משפחת החולים, לעיין בתוצאות בדיקות, להכיר את המומחים בכל תחום, מפליא לעשות מקצרים עבור היועצים שבדרך את תהליך הלמידה הארוך וגם את הליך "יצירת הקשרים" עם הגורמים הרפואיים, הם מלמדים את היועצים על דרכי ההתמודדות בבירוקרטריה ולצד זה מעניקים כל העת סיוע לחולים ויעוץ.

יוסי ערבליך רפואה חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד