י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזדמנות מפתיעה:

קרקע בין הרצליה לכפר שמריהו רק ב- 429,000 ש"ח

חברת הנדל"ן 'פרופרטי' משווקת בימים אלו יחידות קרקע בפרויקט המהווה בשורה חדשה ומפתיעה, שמאפשרת לכם הזדמנות לרכישת יחידות קרקע במתחם שדה התעופה בהרצליה במחיר של 429,000 ₪ בלבד ליחידת קרקע

קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

אפיקי הנדל"ן האפשריים באזורי המרכז והשרון הולכים ופוחתים. ככל שחלון ההזדמנויות נסגר – המחירים נוסקים בהתאם. אנשים רבים מוצאים עצמם תרים אחר השקעה בטוחה וסולידית שתאפשר להם להתנהל ברווחה בחיי היום יום וכן לחתן את הילדים בכבוד.

חברת הנדל"ן 'פרופרטי', משווקת בימים אלו יחידות קרקע בפרויקט המהווה בשורה חדשה ומפתיעה, שמאפשרת לכם הזדמנות לרכישת יחידות קרקע במתחם שדה התעופה בהרצליה במחיר של 429,000 ₪ בלבד ליחידת קרקע.

עיריית הרצליה בעיצומה של היערכות לבנייה אינטנסיבית במתחם שדה התעופה היוקרתי, שנחשב לאחד הלוקיישנים היקרים ביותר בישראל, בין הרצליה, רעננה וכפר שמריהו. כבר בשנת 2014 הציגה לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה את תכנית המתאר הר/2530 לעיר הרצליה, בה הופך מתחם שדה התעופה לשכונת ענק המתפרסת על פני שטח של 1,500 דונם וכוללת 10,500 יחידות דיור ו-875,000 מ"ר של שטחי תעשייה ומסחר . בנוסף, תהווה השכונה מרחב מושלם להולכי רגל ולאנשים שמחפשים איכות חיים אמיתית, ובה ישולבו מסלולי הליכה, אזורים ירוקים נרחבים ופארקים רחבי ידיים. שילוב כל פרטי התוכנית הופך את החלום לפנינה ייחודית באזור מבוקש ואסטרטגי.

בתוכנית העירייה לאורך השנים האחרונות נעשות פעולות גורפות שמטרתן הוספת יחידות דיור רבות ואיחוד חלקי העיר. בתוכנית המתאר המדוברת, עתיד שדה התעופה להשבית את פעילותו ולהתפנות מהמקום. עד שהדבר יתרחש בפועל, נוצרה הזדמנות נדל"נית נדירה. בשלב זה מחירי הקרקעות נגישים יותר, אך הם יהפכו לנחלתם של העשירים בלבד בקרוב מאוד. כפי העולה בדוחות שמאי, כאשר תחל הבניה במתחם שדה התעופה, מחירי הקרקעות צפויים לזנק ביותר מ- 50% ולהגיע לשווי של מיליון שקלים עבור 100 מ"ר של קרקע. זוהי ההזדמנות הנדירה והזולה ביותר שמאפשרת לכם כיום לרכוש דירה במקום יוקרתי ומבוקש, כאשר שווי דירת חמישה חדרים מוערכת נכון לעכשיו ביותר מ- 3,200,000 ₪.

בחברת 'פרופרטי', המשווקת את הקרקע בהתאם לתקן 22 להשקעה בטוחה, מבהירים כי קהל המשקיעים שלהם נהנה מתהליך שקוף וענייני, ומזמינים את כל מי שמעוניין לשמוע על ההזדמנות הזו, להגיע ולקבל הסבר מקצועי וענייני על פוטנציאל ההשקעה במתחם שדה התעופה בהרצליה, לקראת הפינוי הקרב.

 

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים

נדל''ן השקעה הרצליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד